Quake Champions Elder Scrolls Legends (Card Game) Fallout 4 DLC Fallout Shelter Update Skyrim Remaster Prey Doom Snapmap Update Doom DLC Doom Demo (1 week geloof ik) ESO Dark Brotherhood Launch Trailer Dishonered 2
Skyrim HD, Prey, Dishonored 2 gameplay, Fallout 4 DLC, Doom trial, Bethesda VR Opzicht niet verkeerd Ik had er eerlijk gezegd ook niet veel meer van verwacht Had zelf gehoopt op The Evil Within 2. P.S. Ubisoft zal ook wel tegenvallen. Ben vooral benieuwd naar MS en Sony.
Prey was opzich wel nice, Dishonor 2 okay, maar had er geen gevoel bij. Skyrim been there done that en al die DLC moeten ze maar niet gaan hypen, pleur op met die zooi. Komt nog eens bij dat die schreeuwende hoer het helemaal verpest heeft.
Vond de personferentie van EA echt zwaar schijt. Het was echt alsof ze tegen de aandeelhouders aan het praten waren en niet tegen de gamers. Bijvoorbeeld die starwars shizzle. Ja we werken met weet ik hoeveel studio's aan SW titels, maar wanneer ze uitkomen, wat het is en gameplaybeelden laten we niets van zien. En die slappe kut presentatie bij FIFA. Zo nep allemaal, zoals bijvoorbeeld dat gesprekje met José Mourinho, man man man wanne kak. En dan die nieuwe modus WTF wat moeten we daar mee? Echt jammer. Maar goed zal allemaal wel.