Voor mij is het al jaren RIP COD Laatste COD die ik echt actief heb gespeeld is BO1. Met Overwatch en Battlefield 1 hoef ik me de komende tijd in ieder geval geen zorgen te maken qua shooters.
Ik heb ook echt wel op een andere stem die info roept. Mooiste zou zijn dat je gewoon verschillende talen hebt Lijkt mij prachtig als een duitser in je oor schreeuwt dat je objective charlie kwijt bent geraakt.
Dat was zeker gaaf. Vervolgens "we're losing objective apples" de fuck what else? Objective banana? Objective cherry? Objective druif?
Uiteindelijk zal CoD wel weer meer verkopen dan Battlefield maar het zal denk ik idd dichter bij elkaar dan ooit zitten.
Wat een vette map zeg! En de gameplay gaat ook een stuk sneller dan ik verwachtte (net zo snel als BF4 gewoon). Alleen de stem van 'objective lost' is een beetje gay.
Ik vind die map inderdaad ook echt super gaaf. Zo vet om eindelijk weer eens de 20e eeuw in te gaan met een online shooter!
Welk gebied was dit? Ben wel benieuwd welke gevechten/maps wij krijgen met dit spel. Ypres, Somme, Verdun lijken mij wel zekerheidjes en waarschijnlijk ook Gallipoli.
Snap sowieso niet waarom mensen call of duty vergelijken met battlefield. Je gaat toch ook niet need for speed vergelijken met project cars? Anyway, kan echt niet wachten op deze versie van battlefield. Ziet er allemaal heerlijk uit.
Ik denk dat het de battle van Pozières is. Gezien de focus op de molens. Al denk ik niet dat Dice heel erg nauwkeurig gaat zijn mbt battles.
Vette gameplay beelden. Die ga ik zeker halen. Zit er ook deathmatch in? Vast wel maar dat is het enige wat ik meestal speel in MP.