Even RL naar de eerste pagina bumpen. Blijft toch een heerlijk spel. Gisteren weer even een paar potjes 2v2 gespeeld met 1 gave redding.
Multiplayer is free on Xbox One until Sunday, and so is Rocket League Microsoft has announced that starting today, all the way until Sunday, June 12, you can play multiplayer games for free on Xbox One and Xbox 360, without the need of a Gold subscription. The free Gold weekend extends to all games, and Microsoft is even throwing in a bonus. From now and for the duration of this free weekend, Rocket League will be available to try out at no additional charge. Rocket League is also on sale for 10 percent off, if you decide to upgrade to Gold and buy it.
Awesome. Deze game was van het weekend gratis. Helaas alleen gister even kunnen spelen. maar schaf hem vandaag aan haha
Laatste dagen met wat mensen van hier gespeeld! Wat hoogtepunten: Toffe redding @ColdzeroNL (skip naar 20 sec) Teamwork met @sv3nnie (15 sec) Teamwork met @Racerblade01 (2x) @NovaCaine krijgt een klein duwtje de goede kant op Maarrrrrr het belangrijkste: Het was gezellig heren!
Mensen mogen mij trouwens ook wel toevoegen als ze een potje Rocket League willen doen. Kan inmiddels af en toe wel een luchtschot doen, al gaat dat af en toe nog steeds mis xD. Ben dus nog niet al te goed. GT: MightyMikeDX
Nog een heerlijk lullige actie laatst Als je niet voor de bal kunt gaan kun je altijd nog voor de man gaan (15 sec)
Even showen: Op het nippertje gered: Een van mijn beste saves tot nu toe: En nog een leuke met ijshockey: Jammer vind ik wel dat ik veel in de verdediging sta, maak genoeg goals maar andere mensen blijven gewoon niet achter waardoor je hele makkelijker counters kan krijgen. Dus dan doe ik het maar.
Kunnen we misschien voortaan in dit topic de filmpjes in spoiler tags plaatsen? Of ben ik de enige waarbij de pagina enorm langzaam laadt en soms zelfs crasht? Edit: Oh, dat werkt dus niet? In een preview post deed die het wel.
voor wie het nog niet weet (ik had er zelf niets over gehoord), er zijn ook nieuwe achievements. Vooral met basketball en hockey te halen.