[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Prachtig. Laat 24 juni maar snel komen! Origineel nooit uitgespeeld, dus dit belooft veel moois. :thumbs:

Olijke Poffer en Killamonkey vinden dit leuk.
  2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
  3. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.081
    Ik hoop trouwens dat we deze E3 ook de aankondiging zien voor een nieuwe Sonic & Sega Racing. Vond Transformed erg leuk op PS3.

Tevens hoop ik meer te zien van Tokyo 42, en een nieuwe Vanquish of wellicht een MadWorld port lijkt me ook wel leuk.

4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Believe!

Handelsmerk van Agent hernieuwd

Take-Two Interactive, eigenaar van ontwikkelaar Rockstar, heeft het handelsmerk van Agent vernieuwd. De game werd negen jaar geleden door Rockstar aangekondigd als exclusieve titel voor PlayStation 3.

Op de site van de USPTO, dat verantwoordelijk is voor het octrooi- en merkensysteem van de Verenigde Staten, is te zien dat het handelsmerk op 1 juni is vernieuwd.

Het is onbekend of dit betekent dat Agent nog steeds in ontwikkeling is. Het komt vaker voor dat uitgevers ongebruikte handelsmerken vernieuwen, om te voorkomen dat andere bedrijven ermee vandoor gaan. Bovendien is het niet de eerste keer dat Take-Two het Agent-handelsmerk vernieuwt. De uitgever heeft in de afgelopen jaren het handelsmerk meerdere keren hernieuwd.

Agent werd in 2007 aangekondigd en speelt zich vermoedelijk af in de jaren '70 tijdens de Koude Oorlog. Spelers komen terecht in de paranoïde wereld van spionage, contraspionage en politieke afrekeningen. Vorig jaar doken er enkele gelekte beelden van de game op. Verder is er niets over de game bekend.

Remaster van Final Fantasy 12 voor PlayStation 4 aangekondigd

Final Fantasy 12 krijgt een remaster op PlayStation 4. Dat heeft Square Enix vandaag aangekondigd via een korte trailer en de eerste screenshots.

De remaster moet in 2017 verschijnen en het is niet bekend of hij ook nog naar andere platforms naast PlayStation 4 komt. De remaster put inspiratie uit de 'internationale versie' van Final Fantasy 12 die alleen in Japan verscheen, met verbeterde gevechten en een nieuw jobsysteem genaamd Zodiac.

Final Fantasy 12 verscheen oorspronkelijk in 2006 op PlayStation 2. De game introduceerde enkele nieuwe elementen in de reeks, waaronder een naadloos gevechtssysteem waarbee spelers ook controle kregen over de AI van andere personages en een open wereld verdeeld in zones.

Eind september komt ook het nieuwe deel in de reeks, Final Fantasy 15, uit. Daarnaast is er een volledige remake van Final Fantasy 7 in de maak.

5. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ah vliegen vond ik lame in transformed, eerste deel vond ik daarom veel leuker

O agent _O_

6. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.081
    World of Final Fantasy komt er ook nog aan, en ziet er erg leuk uit op de laatste plaatjes.

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Final Fantasy 12 remaster. Die stond nog op mijn verlanglijstje om op 1080p console te kunnen spelen.

:9

Laatst bewerkt: 6 jun 2016
    Dr0kz vindt dit leuk.
  8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Meh, vond FF12 niet veel aan eerlijk gezegd.....sla ik over denk ik.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Killamonkey, Olijke Poffer en Yi-Long vinden dit leuk.
  10. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hell-fucking-yesssss!

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja he! Kijk er ook naar uit. Al is het wel druk met releases ...

Killamonkey vindt dit leuk.
  12. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.081
    Deze keer is ie met Japanse stemmen. Dub-only games speel ik nooit, dus origineel ook nooit gespeeld, dus waarschijnlijk haal ik 12 wel.

Persona 5 krijgt trouwens waarschijnlijk geen Japanse stemmen. Zeer teleurstellend. Game leek me leuk.

http://gameidealist.com/news/john-h...ty-japanese-voices-english-version-persona-5/

13. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Holy f yes! Eindelijk. Hoopte hier al zo lang op! Kan al niet meer wachten!

14. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.081
    Kan niet echt enthousiast worden om Agent, om de simpele reden dat we er nog geen fuck vanaf weten...

15. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ging mij ook meer om ff12 ^^. Vond dat zo'nvette game niet normaal!

Yi-Long vindt dit leuk.
  16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Kijk ook erg naar dit pareltje uit, sinds Muramasa ben ik helemaal verliefd op hun stijl van animeren. Dragon's Crown bewaar ik ook expres voor wanneer ik mij een keer verveel (helaas nooit dus)

17. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    Wat ben ik blij met die Skyrim remaster, aantal jaar tussenuit geweest en niet gegamed, dus Skyrim nooit gespeeld. Nu Red Dead Redemption nog. Ik ben volgens mij 1 van die weinige die blij word van al die remasters :)

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee hoor, er is blijkbaar een markt voor.

Velen klagen...totdat er net een game bijzit die ze zelf wel leuk vinden, dan is het okay.

Ik heb er ook geen probleem mee. Koop diegene die ik wil, de rest sla ik gewoon over. Hoe simpel kun je het houden.:+

fredfenster en AnubisNefer vinden dit leuk.
  19. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.081
    Ik ben altijd positief geweest over Remasters, uiteraard mits ze er wel fatsoenlijk energie en moeite in stoppen, ipv een luie HD port. Skyrim alleen even op PC geprobeerd destijds (heel klein stukje) en vond het leuk, maar ik game liever op console, maar last-gen console versie van Skyrim zag er niet uit, dus dit is dan mooi meegenomen om eindelijk die game eens goed te spelen. Maak me alleen een beetje zorgen over mijn backlog, want moet Witcher 3 ook nog spelen.

20. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    Enerzijds snap ik wel dat je als doorgewinterde gamer, liever ziet dat een ontwikkelaar zijn tijd steekt in productontwikkeling ipv marktpenetratie, anderzijds kost het oplappen / remasteren, imo maar een fractie van de tijd die er in een nieuwe IP of sequel gaat zitten.

Mijn backlog rijst de pan uit met o.a. Phantom Pain, Witcher 3, Syndicate en net begonnen aan Fallout 4... en er komt nog zoveel moois uit :+..

Deel Deze Pagina