Gameplay. Gameplay. En nog eens gameplay. En Xbox Scorpio. En Forza Horizon 3. En online op piratenschepen bier drinken.
Laten we zeggen dat meningen dan verdeeld zijn . Ik genoot elk jaar van de Xbox360 presentaties, maar naast Gears of War en Halo Wars 2 geen impressed titel gezien. En dan als slotakkoord: jongens we hebben een low end pc (de normal x1), een midrange (de s) en een high end (scorpio). Hoezo je consument naaien :'). Daarnaast grijpen ze terug op een methode wat in 2006/2007 zo hip was met shadowrun en niet werkte, omdat men met muis en toetsenbord sneller was. Jammer dat ik vannacht niet kan kijken .
de S heeft geen andere hardware, dus dat gaat al niet op. Daarnaast lieten ze met de 360 al laten zien dat ze gewoon blijven supporten en met windows 10 moet dat nog makkelijker gaan allemaal. En cross-play is niet voor alles sjaak.... Jij bent met een racegame sneller met een muis? Knap!
Xbox One S ziet er wel slick uit zeg Het is dat ik weinig meer met de exclusives van MS heb... Benieuwd naar Sony
Ik vond dat voor mij wel de meest aansprekende zaken en dat vind ik genoeg ja Enige teleurstellende vond ik Scalebound en Minecraft is gay. Verder gewoon een hele leuke show gezien. Wat denk jij van Sony dan te gaan zien? Ik verwacht daar echt niks interessants te zien. Daarom ging het over cross play coop in gears. Niet om de MP