Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Volgens mij zijn ze al best ver met de ontwikkeling. Zeker als deze uit moet komen samen met Playstation VR eind dit jaar.
Nou nee want ze zitten vast aan AMD als hardware partner net als MS en die zijn net klaar met het ontwikkelen van nieuwe, kleinere chips, qua specs gaan ze dus erg gelijk zijn.
Scorpio is pas over anderhalf jaar dus lijkt mij zeker nog wel mogelijk (Neem aan dat ze al een plan b voor zulke gevallen hebben)
R* heeft laatst wel aangekondig dat ze binnenkort lieten weten met wat voor nieuwe projecten ze komen dus het zit er dik in. Max Payne 4 zou ik ook niet erg vinden maar ik denk dat ze daar wel klaar mee zijn.
Nintendo gaat stiekem morgen de NX laten zien die 3 keer zo krachtig is als de Scorpio. Red Dead Redemption is deel 2.
Jullie doen net alsof Sony nu voor de eerste keer hoort over Scorpio. Die weten allang wat Scorpio is en wat het heeft. Het is niet toeval dat consoles altijd tegelijk uitkomen etc.
Klopt en dat hij vanavond niet te zien zal zijn maar verwacht zeker dat ze nu wel iets er van laten zien/ gaan benoemen