Productie nog lang niet, er is nog geen release, ze kunnen best dev kits hebben gestuurd naar de ontwikkelaars maar een aangepaste versie kan altijd gestuurd worden.
Dan ben jij snel tevreden. Vond het echt weinig indrukwekkend. Gwent? Geen exclusive... En leuk, als je een PC hebt, maar ik game op console....al die PC blabla boeit me echt niet. En Sony? Verwacht ik ook niet veel van. Tuurlijk wel, kan altijd. Zoveel dingen worden ver ontwikkeld maar op laatste moment afgeblazen om wat voor reden dan ook. (zie de Nintendo/Sony breuk op het laatste moment wat geleid heeft tot de PSX) MS moest wel. PS4 killed de Xbone. Slimme zet MS. Sony zit echt te zweten hoe ze hier op gaan antwoorden, dat is zeker. (tenzij de Neo specs leaks niet kloppen, al lijkt me dat sterk)
Denk dat je onderschat dat je dat soort dingen niet op een of andere dag lekker kan veranderen. En er is geen release voor ons. Sony weet dat natuurlijk al en devs.
Kan mij niet voorstellen dat de huidige PS4 iets redelijks kan met de VR. Dus Sony zal naast de NEO ongewtijfeld ook nog een nieuwe console showen die net als de Scorpio veeeeel krachtiger is.. Mark my words. Verder doe ik het met wat ik nu heb staan en zie over anderhalf jaar wel weer hoe het leven er voor staat.. Nu gewoon genieten van wat ik heb staan..
Het zal dan ook niet van de ene op de andere dag aangepast worden, ze hebben nog ruim de tijd ervoor. Zoals ik eerder zei, ik hou hiervan, nu moet Sony wel, wat er nu bekend is met de specs kan gewoon niet, en dat laat Sony ook niet gebeuren. Let maar op
Naast de Neo nog een? lol. Gerucht gaat begin 2017 dan kan je nu al niks meer echt aanpassen eigenlijk.
Ben niet thuis in dit soort dingen maar als ze nu aankondigen dat het 6 terraflops gaan worden (wat dat ook altijd mag zijn) is het dan met de huidige ontwikkelingen over handerhalf jaar al niet weer verouderd? @Remcom00
Pluspunt van deze persconferentie was dat ze eindelijk alleen Games lieten zien. Geen saai gelul...minpunt (voor mij dan) is dat ik afgezien van Forza en Recore weinig interessants heb gezien. Ook geen WOW momenten zoals bij Sony vorig jaar. Dus zo goed vond ik het zelf niet. Wel beter dan vorig jaar. Ben benieuwd met wat Sony gaat komen.
Ja net als de naast de xbox One een Xbox s een xbox scorpio. Sony gaat naast de PS4 de neo en nog een krachtigere aankondigen.
MS begrijpt dat het niet meer onderverdeeld moet zijn, maar gewoon gedeeld. Komt alleen maar moois uit als er crossplay is en je games op meerdere systemen kan spelen. Je klinkt nu zoals dat Sony die stug volhoudt aan het scheiden van systemen.
Goede presentatie gezien, lekker vlot, veel games, veel gameplay en heel benieuwd naar Scorpio. Benieuwd naar zet de van sony, zin in. ps: ek, e3, got, f1 max..alles in een paar dagen, ik heb meer beeldschermen nodig.