We Happy Few, the survival game from Compulsion Games that's set in an alternate-universe 1960s England, will make its console debut on Xbox One. Compulsion will launch We Happy Few in Xbox Game Preview this winter, and launch the final game in 2016, said Chris Charla, director of the ID@Xbox indie program. We Happy Few was already in development for Linux, Mac and Windows PC.
Zag er wel interessant uit, maar het bovenstaande lijkt me niks. Het lijkt me ZombiU in een ander jasje.
Vond die reveal op de E3 wel tof toen. Maar als ik mensen op Neogaf moet geloven(willen nog wel is overdrijven daar) speelt het lang niet zoals daar voorbij kwam. Iemand hier die die early access gespeeld heeft?
Het lijkt er op dat er niet heel veel mensen zitten te wachten op dit spel. Volgens mij wordt de game geniaal of een flop, lijkt weinig tussen te zitten
Kan natuurlijk ook gewoon een geniale flop worden. Dus zo'n game die prima is in alles wat het doet, maar totaal niet verkoopt omdat vrijwel niemand de game kent, of de gok wil wagen. Destijds de announcements en trailers gezien, maar het doet me gewoon niet zo veel, eerlijk gezegd.
Het is overigens een Xbox Exclusive. Om die reden ga ik deze game denk ik wel een kans geven... Mits 'ie ook op disc uitkomt. EDIT: ik zit totaal niet op te letten. Geen exclusive dus