Mooie sales in de Store; Dubbel discount en Digitale sale (zijn gesplitst, dus 2 lijstjes doorlopen). Zitten mooie deals tussen. Heb er eigenlijk geen tijd voor maar voor die paar eurootjes kon ik Knack, Invisible Inc, en Tearaway Unfolded niet laten liggen....daar komt Volume ook nog bij, maar mijn tegoed was op.
http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/13827/28729/pes-2016-uefa-euro-2016-edition-ps4.html http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/13827/28735/mortal-kombat-x-ps4.html
Battlefield 4 + Hardline voor €8,99 in de store tot 30 juni. Los voor €4,99 Mooie prijs met de gratis DLC van de laatste tijd Edit: dragon age €12,99
Nadenken? Zelf speel ik momenteel op Nightmare en het is echt niet moeilijk als je een klein beetje de RPGert bent imo. Gewoon je mannetjes gearen, jezelf natuurlijk en dan kun je de meeste gevechten wel aan zonder in het tactic scherm te zitten. Stel wel voor als je nightmare gaat iig niet als melee rogue te gaan. Dat was nogal pittig, ben na heel veel oneshot deaths toch maar geswitched naar hunter Maar het is een erg vet spel! Leuke effecten ook, zeer voldoenend ! Je bent er zeker wel lang zoet mee, heb het idee dat ik nog lang niet halvewege zit en heb er al gauw zo'n 100 uur inzitten
Dragon Age vond ik ook super, maar toen ik na dat mooie moment ineens zoveel missies kreeg werd het me toch iets teveel van het goede. Toen op dat moment ook alleen nog maar gefocust op de main quest. Maar los daarvan is het zeker wel een tof spel ja. Heel misschien koop ik ooit nog wel een keer de GOTY editie voor een leuk prijsje.
The Heavy Rain and Beyond: Two Souls Collection voor 19,98 bij Game Mania of 23,98 bij Bart Smit inc verzenden. Mocht je de games niet gespeeld hebben dan zijn het echt aanraders.
Mooie prijs voor 1 klassieker en 1 'ok' game. Heavy Rain kon me helaas niet heel lang boeien, want speel toch liever iets 'actievere' games, maar ik begrijp goed waarom anderen zich er prima mee vermaken.
Bij Coolblue/Gamemania zijn een aantal Sony games in de aanbieding -Driveclub -God of War 3 Remastered -Helldivers Super-Earth Ultimate Edition -Infamous: Second Son -Killzone: Shadow Fall -The Heavy Rain and Beyond: Two Souls Collection Allemaal voor €19,99