die vent spoorde niet, beetje pokeren met een zombie/dooie. die handen ook van hem.. ik ga voor irish..
is ook een ander gedeelte, het sluit wel aan waar RDR een beetje eindigt. ik hoop op een eigen personage, zelf de kleding en uiterlijk kiezen enzo.
We zullen het zien, er zijn altijd geruchten om vervolgens iets heel anders te krijgen, vooral met R* heb ik het idee.
Daar ben ik het dus niet mee eens. Ten eerste doen ze of Marston een bad-ass gunslinger is/was, maar vervolgens loopt hij voor alles en iedereen kutklusjes op te knappen en een beetje zielig en schijnheilig te doen. Hij kwam op mij meer een beetje over als een 'meeloper', iets waar ik me in GTA5 ook aan stoorde, dat ze zich teveel en te makkelijk met idioten lieten opzadelen om domme klusjes te doen. Als hij een bad-ass was, dan zou ik verwachten dat hij beide federal agents meteen afknalt, 1tje laat leven om hem te dwingen te vertellen waar zijn gezin zit, en vervolgens alsnog afknalt. Nu zat je met een game waar Marston de hele tijd zat te janken dat hij 'veranderd' was tov vroeger, en tegelijkertijd schiet je wel duizenden tegenstanders af, maar niet die 2 eikels die je zo behandelden in het begin. Ok, zou natuurlijk een korte game geworden zijn als hij gewoon meteen achter die 2 federal agents aan was gegaan, maar vond het gewoon qua personage niet echt iemand die ik begreep of respecteerde.
Spot on! Precies wat ik dacht. Je werd echt van hot naar her gestuurd voor allerlei klusjes omdat je dat zogenoemd moest. Maar als je ziet hoe je in de game vuurgevechten overleefd, had je mákkelijk die mannen kunnen aanpakken. Of de schuur overleefd...
Allerlei klusjes? Marston wilde natuurlijk gewoon in de onderbroek en erfenis van de rijke schaapsboerin. En, spoiler alert, volgens mij ging 'm dat aardig af. Ik zou ook wel klusjes doen voor haar hoor. 10/10 zou wolven verjagen in ruil voor seks
ok zit wat in. maar hij greeg toch ook gratie als hij zou helpen? schone lei, gezin beginnen. niet dat er veel van kwam. ik weet niet of je zoveel risico wilt nemen als je family wordt vast gehouden. maar was wel leuk geweest als hij het zo had weten te draaien dat hij die agenten erin luisden (beetje ala fallout 2 keuzes kunnen maken, helpen of niet) ook best krom eigenlijk, je werkt voor de federal agents, maar moet wel treinen overvallen enzovoort. na ja.. ik heb genoten van het spel iig.
Ik hoop dat het gewoon afspeelt midden in de glorietijden van het wilde westen, dit thema was leuk maar ze moeten er niet mee verder gaan.
Mjah, het was toch al verdomd snel duidelijk dat dit zeer foute agenten waren? Ik vond het gedrag van Marston gewoon niet zo aanspreken. Aan de ene kant zetten ze hem neer als een bad-ass outlaw, maar tegelijkertijd is het een hypocriet schoothondje met zelfmedelijden. Maar goed, zoals ik ook al aangaf, dat kan ook deels door de voice-acting komen, wat een beetje zeikerig was. En nogmaals; ik vond het verder een prima game.
Er zullen vast mensen zijn die dit topic vol hoop hebben geopend maar: helaas, er is nog geen nieuws.
serieus... moet dit nou? zit zo te zoeken naar nieuws over het vervolg hiervan, kom je hier mee... asssshoooolio
Rockstar stond wel op de lijst van grote bedrijven die op de E3 staan. Ze zouden een aankondiging hebben. Maar ik heb ook al gelezen dat dat een GTA V storyline DLC is of een major update voor GTA Online.
Nee TakeTwo zou met 'groot nieuws' op de E3 staan. Iedereen nam dat aan als een nieuwe Red Dead of in ieder geval iets van Rockstar, maar helaas. Op Reddit waren er ook een aantal mensen 100% zeker van dat de nieuwe Red Dead bij Sony zou zijn aangekondigd en zelfs nu staan er nog geruchten dat het last minute is geschrapt omdat de trailer ongepast zou zijn ivm Orlando.
Ik hoop in elk geval maar dat als er een nieuwe Red Dead game uit komt, hij ook voor de PC uit komt, ik heb geen console meer. Maar dat zal wel ijdele hoop zijn. Waar is overigens het grote E3 topic? Hield Dulle dat niet altijd bij?