Wat wil je hiermee zeggen? FC zijn best leuke games als je daar van houdt en WD is 1 game van uitgekomen die best potentie had maar niks is geworden. Ubi probeert tenminste wat.
Ubischoft staat niet bovenaan mijn lijstje, maar FC is over het algemeen prima met wat mindere delen. Maar goed, dat heb je altijd.
Mjah, dat Far Cry 4 veel op 3 lijkt was een veel gehoorde klacht, maar ik vond deel 3 geweldig dus deel 4 zal ik ook zeker halen (nu nog even flinke backlog). Watch_Dogs had precies de problemen die ik vooraf al een beetje voorspelde, dus daar weinig interesse in. Ik verwacht dat deel 2 een stuk boeiender zal worden, al hoop ik op een originele lokatie. Op zich vind ik Ubisoft ok. Niet zo geweldig als in de Xbox periode (Brothers in Arms, Beyond Good and Evil, Splinter Cell, etc), maar gewoon ok. Ik koop zelden hun games full price, want DLC, maar wanneer ik ze.dan uiteindelijk speel vermaak ik me er vaak prima mee.
De verschillen tussen CoD Ghosts,Advanced Warfare en BO3 waren anders een stuk groter dan FC3 en 4 wat echt qua gameplay letterlijk reskins van elkaar waren
Ah die lees ik standaard al niet meer Ging er dus van uit dat het om CoD vs FC ging maar bij Yellow had ik beter moeten weten
Zit hier net dit te lezen http://www.escapistmagazine.com/news/view/167612-Infinite-Warfare-Pre-Orders-Very-Low
Ben altijd wel fan van Call of Duty geweest, maar dit gaat me te ver... Futuristische rommel bah. Ik heb er niks mee. Maar ieder z'n ding. En ik ben niet te paaien met CoD4. Jammer genoeg geen CoD meer voor mij.
Zeker. Zag er leuk uit en ben benieuwd wat de MP gaat brengen maar vooralsnog heb ik niet de intentie om net als voorgaande delen dit deel binnen een week na release aan te schaffen. De formule begint fucking saai te worden ... en dan speel ik toch al vanaf de eerste COD op de PC
Na het zien van de trailer kan COD helemaal de tering krijgen. Wat een emmer schijt. Battlefield here I come!!
Denk dat er ook wel een paar zijn die beide games niet spelen. Maar goed als een paar man de game kopen uit de meeste ruige swekboi party dan ben ik al blij .
Ik overweeg misschien om CoD te kopen als het zo wat doorgaat, snap ook niet echt wat er mis met deze trailer is, ik vind het er gewoon top uitzien en een nieuwe soort van oorlog voeren