[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

O! Zo bedoel ik het niet Aapje :) Ik bedoelde meer dat er in de Crucible of Iron Banner niet veel op het spel staat omdat je "je loot toch wel krijgt". Echter heb je bij 3-0, 5-0, 7-0 en 9-0 gewoon kans op dikke loot in Trials en dat maakt het voor degene die het verzieken gewoon aantrekkelijk. Erg jammer. Het haalt mij ook compleet uit het spel. Waar je gewoon leut hebt het eerste potje en goed communiceert zwakt dat vaak heel snel af als je van die idioten tegen je hebt. Hoe goed je zelf ook bent ... je bent ALTIJD in het nadeel.

Mijn radar flipte hem gisteren ook constant. Rood op mijn "pijltje" maar niemand in de buurt zien.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    EYOOOOOO

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Classes ook.

bulletproof010, AnubisNefer en Maddmonkey vinden dit leuk.
  4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    @bulletproof010 gaat dood als hij deze verandering ziet morgenochtend. Die loopt de hele dag met een stijve plasser rond als hij leest dat zijn geliefde bladedancer weer zou moeten werken :+
    Ik ben vooral blij met die AI buffs (en fisticuffs 50% buff :D lekker) en de sunsinger nerf. Nice :D

Ik vermoed ook een event btw

Laatst bewerkt: 14 jun 2016
    nawa, bulletproof010 en CrazY vinden dit leuk.
  5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Netjes Bungie. Goeie changes. Jammer van de Hawkmoon maar icm de HC aanpassing zou het nog een prima PvP wapen moeten zijn!

@Maddmonkey ... wat voor event? IB? Lijkt me wel gezien deze waslijst aan verandering. Beetje raar om SRL te starten :+

... snap alleen niet echt de aanpassing aan Twilight Garrisson?

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wie weet. Misschien eens iets pve achtigs?

7. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Net flawless gegaan met @CrazY :eek:

Paar smerige zweterige potjes gehad en nog wat smerige redbar warriors:mad:
    Maar we hebben ons er goed doorheen geknokt!
    Erna nog even bij de lighthouse bijgekomen en van het uitzicht genoten. :p

Rampage, CrazY en FraHel vinden dit leuk.
  8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Klein vraagje, waar ik geen specifiek antwoord op heb kunnen vinden via Google: Als ik TK strikes wil spelen met mijn Warlock, moet ik dan persé de TK story missies allemaal hebben doorlopen of kan ik ze ook laten schieten en gewoon gearen tot ik bijvoorbeeld het juiste light level heb voor o.a. heroics?

Ik krijg namelijk zowat een hartverzakking van die sluip missie en wat nog meer met TK content. Ik doe dat liever ook niet weer alleen, de vorige keer heb ik teveel gerookt om bij te komen van die intense rit. Voor mij was het althans een intense rit.

Als het wel nodig is om al die content door te gaan, dan hoop ik ergens deze week met iemand even door die content te kunnen rushen. Morgen avond kan ik waarschijnlijk niet, maar als er vannacht nog iemand is die deze vraag kan beantwoorden en eventueel dit samen wil doen, Menorius is mijn gamertag. Zit nu nog achter mijn PC, maar ga zo nog online Destiny spelen. :)

9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Je kan nu toch twee keer op (B) drukken voor een air dodge. Nu nog maar 1 keer per jump. Na het landen kan je weer een dodge doen, maar dan moet er wel drie seconden voorbij zijn om tijdens die jump weer een dodge te kunnen doen.

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Oftewel. De Vault in. Je zou maar lol hebben met dat ding Bungie :mad:

11. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Ging lekker inderdaad! Iedereen heeft op die passage wel z'n plays gehad!

EDIT: vooral de eerste 2 potjes had er bij ons iemand een lagswitch aanstaan.. "Vikings" heet die switch.. :+
    Ik zal geen namen noemen..

bulletproof010 en Rampage vinden dit leuk.
  12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Netjes @bulletproof010 en @CrazY ... nog leuke loot gehad?

Anyway, ik zit nu de patch-notes even aandachtig te lezen en vraag me toch af waarom sommige dingen generfed worden. Misschien ben ik scheel maar zie nergens iets over de afstand van de Warlock melee? Die mag wel wat minder. Overshield 0.3 seconde (lees, je zal geen verschil gaan merken) later is misschien wel beter. Viking Funeral minder en de range + detonation tijd van de Firebolt Grenades zijn minder. Prima natuurlijk maar het zijn allemaal verwaarloosbare aanpassingen.

Hawkmoon
    Waarom? Echt iets wat ik totaal niet snap. Gewoon niet. Ik gebruikte dat ding al amper vanwege de inconsistency tussen de schoten door (af en toe verdween er een kogel?) ... en nu word de Hawkmoon nog minder? Vreemd. Je zou denken dat er ergere dingen zijn ... enfin, daar kom ik zometeen op terug.

Shadestep
    Was dit zo irritant? Ik gebruikte dit ook zelden tot nooit, enkel voor een dodge als ik onder vuur lag. Maar zag het meer als een skill-perk. Dus als iemand de perk prima gebruikt en je daarmee om zeep helpt is het meer skill vs je eigen onkunde.

Twilight Garisson
    De fuck Bungie? Was dit nou echt nodig? Eindelijk een Exotic Chest voor de Titan waar je wel degelijk wat aan hebt. Nu nog maar 1 dash? Jep. Terug de Vault in.

ERGERE DINGEN.
    FIX THE FUCKING LAG BUNGIE. Dat zou je fucking prioriteit moeten zijn.

Maar nee, zoals gewoonlijk is het weer één stap voorwaarts, 3 terug. Uiteindelijk zal alles wel weer meevallen ... maar er zijn toch godver wel dringendere zaken die aangepakt moeten worden lijkt me.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

lol

"Netjes Bungie. Goeie changes. Jammer van de Hawkmoon maar icm de HC aanpassing zou het nog een prima PvP wapen moeten zijn! "

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja. Zeker LOL. Omdat ik gewoon niet snap dat een wapen zoals Hawkmoon een nerf nodig heeft? Domineert het PvP? Volgens mij niet. Het kan nog een prima wapen zijn ... maar waarom WEER een nerf? Zelfde geld voor Shadestep en Twilight Garrisson... Dit is in de derde wapen-patch in een jaar.

Bungie zou zichzelf druk moeten maken om de lag in Iron Banner (reguliere Crucible) of Trials of Osiris ... want dat is echt ergernis nummer 1 bij vele.

Regionale Matchmaking. Niet iemand uit Europa matchen met personen uit Zimbabwe. 100+ ping? Wegwezen. Zet dan een controle op iemand z'n verbinding. Onstabiel? Wegwezen. Dat zou een heel hoop schelen. Skillbased Matchmaking zou ook gewoon moeten verdwijnen. Je hoort en leest steeds vaker dat mensen PvP niet meer willen doen omdat er constant van die zweetholletjes in zitten.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je zegt het toch zelf. Gisteren was het oke en nu opeens kut. Daarom lol. ;)

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Bedankt voor je bijdrage.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :lol:

Rampage vindt dit leuk.
  18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Fucking aardappel dat je bent :+

Voor de rest alles goed?

Vind het gewoon vreemd dat dingen generfed worden die echt geen nerf nodig hebben. Als je in PVP diversiteit wil moet je niet het (misschien) enige wapen gaan nerfen die misschien mee kan met een dikke Hawksaw, PDX of Doctrine.

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    NERF THE LAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yellow 13, FraHel en Rampage vinden dit leuk.
  20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Jouw posts kunnen soms echt vermoeiend zijn Waldo. Geen eens zin om er inhoudelijk op te reageren zo.

Rampage vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina