Over Arya en The Waif Spoiler Ik vond the Waif tijdens de achtervolging trouwens net T-1000 of The Terminatrix
Je kan je ook gewoon aan de regels houden en niet bepalen wanneer het wel of niet spoilet is voor mij. Er is al eerder door @Taab gevraagd om daar rekening mee te houden door aan te geven WAT er in de spoiler staat. Nu ga je ervanuit dat het om deze episode gaat. Wie niks wilt zien of horen over volgende eps moet maar ruiken zeker dat jij het over de volgende ep hebt...
Of ik had het idee van die vergelijking gisteren gewoon tijdens de aflevering. We zijn niet allemaal zoals jij.
Spoiler Tijdens de aflevering vond ik het ook net een robot lijken, maar daarna dacht ik ook aan hitlerjugend Zo gebrainwasht
Regels? Welke regels. Ik post toch iets in een spoilertag? Ben je nou serieus nu huiliehuilie omdat je Jon in je thumbnail heb gezien? Serieus gast? Want je wist niet dat dat eraan zat te komen? Arme jongen toch. Als je helemaal niks wilt zien van got raad ik je aan om de stekker uit je pc te trekken en wachten totdat alles is gereleased. Spoilertags e.d. prima, maar nogmaals je kan ook overdrijven. Overigens aangeven wat er in de spoilertags staat prima, maar dan moet iedereen zich daar aan houden. En madd waar de fuck gaat nou je spoiler over hierboven?!?!?!?
over de fucking episode van nu. Niet over wat er in volgende episodes kan gebeuren. Prima, je wilt er niet naar luisteren merk ik al. Dan zet ik je wel lekker op de negerlijst.
Kun je ook een korte omschrijving geven WAT er precies in de spoiler staat? Ik heb ep 7 al gezien dus dat wil ik wel lezen, maar 9 nog niet dus dat stukje moet in spoiler. Tnxs pik
Ik had precies het zelfde. Maar irriteerde me er wel aan. Spoiler Het zijn toch faceless assasins, dan is het toch onzin om een hele achtervolging door de stad te houden. En elke keer dat ze Arya bijna had ging ze weer lopen ipv rennen....
Ja dat was me wel een aflevering Spoiler Wel wat voorspelbaar met Baelish's army maar man wat een vette aflevering. Prachtig hoe Jon ook even Ramsay de puinpoeier in mept met de blote vuisten en Sansa die het afmaakt. Daenarys ook eindelijk actie met alle 3 de draken. Ja, vette aflevering Sent from my iPhone using Tapatalk
Spoiler Jup, allemaal vrij voorspelbaar maar het voelt gewoon goed Nu nog even knallen in episode 10 en dan kunnen we weer 10 maanden wachten