Star Ocean 5 komt over een paar weekjes uit; 1-7.
(naast de grote shows zijn er ook kleinere, die helaas weinig aandacht krijgen op zowat alle sites; check het YouTube kanaal van Square voor SO5 filmpjes)
JRPGs was voor mij een grote reden om voor PS4 te gaan; die heb je op Xbone niet.
Volgende maand bv naast SO5 ook het veelbelovende I am Setsuna (classic style JRPG).
En more to come! Geen first party exclusives, maar desalniettemin exclusive voor PS4.
Te vroeg? Tja, ligt eraan hoe je het bekijkt.
Aan de ene kant ja, want je draait je eigen Xbone en Xbone S eigenlijk al meteen de nek om....je kunt beter wachten zeggen ze eigenlijk al als je er nog geen hebt.
Aan de andere kant nee, want nu weten de Xbone bezitters dat ze niet lang met deze inferieure Xbone hoeven te doen; opvolger is er eind volgend jaar al!
En voordat Hybrid weer begint met dat het geen opvolger is; dat is het wel.
De Xbone Slim is eigenlijk het antwoord van MS op de Neo (beide 4K, net iets beter dan de huidige).
Scorpio is gewoon next gen, dat MS nu eigenlijk al afgeroepen heeft dat die eind 2017 begint.
Iets sneller dan ik verwacht had, maar dan is current al bijna 5 jaar oud dus het kan nét imo, zeker omdat huidige gen blijkbaar het net niet is.
En ik weet dat ze zeiden dat alle randapparatuur compatible was, en dat alle Xbone games op de Scorpio gaan draaien, maar is dat
andersom ook zo? Volgens mij heb ik dat nergens iemand horen zeggen.
Gaan Scorpio games straks ook op de Xbone werken? Kan dat niet geloven, dan kun je nog niet alles uit je Scorpio halen.
Je zult
altijd rekening moeten houden dat de Xbone het aan moet kunnen.
Klik om te vergroten...