1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2016

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 31 mei 2016.

  1. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik vond beide makers eigenlijk prima shows hebben, waarbij ik toch wel moet zeggen dat ik eigenlijk bijna geen enkele game gezien heb die ik wil hebben. ik koop de laatste tijd sowieso eigenlijk bijna geen games meer, dus dat ligt misschien ook aan mijn veranderde gamegedrag (ik speel eigenlijk alleen nog maar Halo 5 en niets anders). Over de gehele E3 zijn er echt maar een paar games waar ik geïnteresseerd in ben:

    - Halo wars 2 (duh)
    - For honor
    - Battlefield 1
    - Horizon.

    Dat is het wel. Daar komt bij dat mijn Ps4 verkocht is, dus laatstgenoemde zal ik nooit spelen en Battlefield 1 zal op de Xbox One wel weer 720P worden, dus die hoef ik ook niet te spelen. Goedkope tijden.
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De Sony exclusives loop ik ook nooit echt warm voor, mede omdat ik voorgaande delen nooit heb gespeeld en ik weet dat ik geen Playstation heb of ga kopen. Je loopt automatisch sneller warm voor iets wat binnen bereik is. De enige exclusive die ik écht ga missen op de Xbox is Star Ocean 5 en daar heb ik al tijden niets van gehoord. Met deze kennis in het achterhoofd is het safe to say dat geen van die games 'mijn ding' is.

    Verder koop ik net als @McSparkle veel minder games als vroeger. In 2015 en 2016 heb ik tot nu toe maar 3 games gespeeld, Fallout 4, Battlefield 4 en Cities Skylines (samen wel goed voor 1200u+). Met Forza Horizon 3, Dead Rising 4 en Battlefield 1 heb ik t/m eind 2017 wel weer genoeg te doen.
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ben erg blij met mijn PS4 maar al deze games interesseren mij niets tot weinig. Uncharted is eigenlijk de enige Sony IP waar ik echt warm van wordt.

    Het is dat het voor de neutrale gamer met de launch van beide consoles een no brainer was om voor de PS4 te gaan anders had ik net zo goed een X1 kunnen halen :+
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nice, dit verwoord eigenlijk precies wat ik bedoel.
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Beste E3 show ooit van Sony _O__O__O_.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Damn, wat een intens (kort) nachtje! Ook al heb ik minder met PS, toch wel betere show van Sony. Gewoon cut the crap en games, actie, games... bam! Keihard! Afgemaakt met episch orkest. VR is niet mijn ding, maar hoe vet om als Batman van een gebouw te vliegen... ziek! Geen nieuwe console nog voor Sony. Of toch wel? Zijn ze terug naar de tekentafel na de show van MS? Wie weet...

    MS ook zeker niet verkeerd en games als ReCore, DR4 en vooral de prachtige Forza beelden waren subliem! Maar als diehard Gears fan ben ik wel klaar met het uitmelken. Halo is dood, maar Gears is Gears is gewoon niet meer. Been there, done that en ik vond het serieus saai wat Rod liet zien. Jammer!
    Verder, tja... veel gelul en waar de Xbox Live verbeteringen meer dan welkom zijn zit ik zelf niet te wachten op eindeloze gekleurde controllers. Leuk, maar teveel marketing rommel. Zelfde geldt voor Project Scorpio. Leuk zo'n sneak peak, maar ik wil nog even relaxt genieten van de Xbox One en niet worden opgejaagd. Het is een beest van een machine. Maar was het misschien ook niet te vroeg? Had de aankondiging van de Xbox One S voorlopig niet genoeg geweest?
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor mij juist niet. Heb liever duidelijkheid dan steeds die geruchten. Scorpio komt eind 2017. Kan ik me daar lekker op focussen.
    Slim is nice en had er wel interesse in. Mooie prijs ook. Maar als Scorpio niet aangekondigd was had ik weer in zo dubio gezeten. Slim halen? Ja maar die geruchten over Scorpio?
    Dat is altijd zo kut.
     
    Nightbringer vindt dit leuk.
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik weet wel zeker dat de aankondiging van de Scorpio een aardige deuk in de sales van de Slim gaat maken, dus of dat nou zo slim was van MS.
    Ze hadden er beter wat geheimzinniger over kunnen zijn.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Over spiderman en dat death stranding valt echt nagenoeg niks te zeggen nog. Daarnaast was het zeer korte gameplay over dat detroit. Wat gaat het precies zijn? elke keer een keuze maken binnen een verhaal of hetzelfde scenario 300.000 keer?

    Van dat lijstje van jou weet ik dat ik Horizon ZD en TLG wil gaan spelen :p
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat ook. Los van dat ik niks met wit heb, ga ik echt geen S in huis halen nu dat ik weet dat in 2017 een compleet nieuwe voor de deur staat. Aan de andere kant, ik heb wel respect voor de transparantie...
     
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Death Stranding is een Hideo Fucking Kojima game...need i say more :cool:?
    En tja, ik had liever gehad dat RockSteady een Spiderman game zou maken. Puur omdat RockSteady de enige studio is die tot nu toe een échte goede super helden game heeft ontwikkeld
    Maar ik heb ook wel veel vertrouwen in Insomniac (makers van Spyro, Ratchet, Resistance, Sunset Overdrive). Dus dat komt wel goed.

    En Detroit is gewoon een game a la Heavy Rain. Moet je van houden. Ik ben zelf wel een fan van de games van Quantic Dream. Fahrenheit (die ook op de eerste Xbox is uitgekomen) is ook heel vet.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2016
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Idd niemand die nu een Slim koopt tenzij je X1 kapot zou gaan

    Snap eigenlijk niet dan mensen zo veel vertrouwen in Horizon Zero Dawn hebben.Guerrilla Games heeft met Killzone redelijke games gemaakt maar nog nooit echt een topper imo.En nu ze iets helemaal nieuws gaan maken zie ik dat niet in een keer goed gaan
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt denk ik wel mee. Blijft een ander segment qua prijs. Daarnaast of ik een S haal of straks een Scorpio maakt MS niet uit.
    Slim is natuurlijk ook gewoon een update voor de Xbox qua kosten. Ik bedoel het is leuk voor de gamers maar het is meer voor MS en aanpassingen in hun productie kosten.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het gaat niet om de uitleg. Ik weet ook wel wat voor soort game het is of wie de maker is, maar dat zegt nog niet alles. Eerst zal er toch echt meer getoond moeten worden. Nu kan het je interesse wekken, maar meer ook niet.

    Daarnaast was Heavy Rain een game waarbij je een verhaal volgde toch? Dit was nu 300 keuzes binnen 1 scenario.
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Star Ocean 5 komt over een paar weekjes uit; 1-7.:+
    (naast de grote shows zijn er ook kleinere, die helaas weinig aandacht krijgen op zowat alle sites; check het YouTube kanaal van Square voor SO5 filmpjes)

    JRPGs was voor mij een grote reden om voor PS4 te gaan; die heb je op Xbone niet.
    Volgende maand bv naast SO5 ook het veelbelovende I am Setsuna (classic style JRPG).<3
    En more to come! Geen first party exclusives, maar desalniettemin exclusive voor PS4.


    Te vroeg? Tja, ligt eraan hoe je het bekijkt.
    Aan de ene kant ja, want je draait je eigen Xbone en Xbone S eigenlijk al meteen de nek om....je kunt beter wachten zeggen ze eigenlijk al als je er nog geen hebt.
    Aan de andere kant nee, want nu weten de Xbone bezitters dat ze niet lang met deze inferieure Xbone hoeven te doen; opvolger is er eind volgend jaar al!

    En voordat Hybrid weer begint met dat het geen opvolger is; dat is het wel.
    De Xbone Slim is eigenlijk het antwoord van MS op de Neo (beide 4K, net iets beter dan de huidige).
    Scorpio is gewoon next gen, dat MS nu eigenlijk al afgeroepen heeft dat die eind 2017 begint.
    Iets sneller dan ik verwacht had, maar dan is current al bijna 5 jaar oud dus het kan nét imo, zeker omdat huidige gen blijkbaar het net niet is.

    En ik weet dat ze zeiden dat alle randapparatuur compatible was, en dat alle Xbone games op de Scorpio gaan draaien, maar is dat andersom ook zo? Volgens mij heb ik dat nergens iemand horen zeggen.
    Gaan Scorpio games straks ook op de Xbone werken? Kan dat niet geloven, dan kun je nog niet alles uit je Scorpio halen.
    Je zult altijd rekening moeten houden dat de Xbone het aan moet kunnen.
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ondanks dat Nintendo voor de rest niets doet vandaag ben ik wel zeer benieuwd naar Zelda!
    Er gaan zoveel geruchten over die game de laatste tijd.
     
  17. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Heavy Rain is gewoon een interactieve filmische game waar je keuzes het spel beïnvloeden (zo kan je het het beste omschrijven denk ik :cool: ).

    Zelfde soort game is Detroit.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Er is bevestigd dat Scorpio forward compatible is. En dus is het geen next-gen. ;)

     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is maar net wat je een opvolgers noemt, het wekt de indruk dat de Xbox One S gewoon blijft bestaat naast Scorpio.

    Dus beide consoles blijven gewoon bestaan, alleen heb je gewoon zwaardere hardware met de Scorpio waar je grafisch meer uit kunt toveren en wel VR games mee kunt spelen. (en 4k)

    En wat @Modder-Eter hierboven zegt.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Wat voor geruchten dan? Is toch al zeker dat die uitgebreid getoond gaat worden.
     

Deel Deze Pagina