Red Dead Redemption [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 jun 2011.

1. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Dit staat op gamed.nl:
    Geen idee of het waar is

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Meh, lijkt me niet. Domme reden in ieder geval.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wat een gay excuus zeg.

WorkingTitle, Reckuuza en Jorrie vinden dit leuk.
  4. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Ja, is misschien ook helemaal niet waar hoor, maar ik zou het op zich wel een goede reden vinden om het niet te tonen. Als je je voorstelt dat zoiets in Nederland was gebeurd een paar dagen van te voren en er vervolgens een filmpje wordt getoond waarin mensen in een bar overhoop worden geschoten, dan was dat vast ook niet helemaal lekker gevallen :9

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.957
    Goede reden? Ik heb tijdens die shows een diskgun gezien die iedereen aan gort ragt in gears of war, iedereen kapotgeknald zien worden in watch dogs en in ghost recon oa en dan cancellen ze dit.

Gewoon lame.

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    gamed.nl :whistle: en wat was hun bron?

7. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Misschien was hier de gelijkenis wat te groot, geen idee.

Bron was trouwens neogaf, maar zoals ik al zei is het misschien ook onzin hoor :)

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Ik vind dit altijd zo fucking dom. Het 1 is werkelijkheid, het ander is entertainment. Als je steeds rekening moet gaan houden met het nieuws van de dag omdat het wellicht sommige tere zieltjes tegen de schenen schopt, dan kun je wel bezig blijven.

9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Fucking dom is niet echt de juiste bewoording lijkt me. Niet iedereen heeft dezelfde normen en waarden. Dat jij je niet kan vinden in de normen en waarde van de ontwikkelaar wil niet zeggen dat het dom is van hen om dit te doen. Zij vinden het misschien niet kunnen om juist net na die gebeurtenis deze beelden te tonen. Uit respect voor de overledenen en hun nabestaande. Ik Vindt het zeer knap van ze, dat ze zich juist nu houden aan hun normen en waarden terwijl ze misschien hun grootste game voor 2016 of 2017 gingen presenteren. Wetende dat er veel mensen gaan janken dat ze beelden willen zien en dat nu niet krijgen.

Dat jij het niet leuk vindt dat je geen presentatie dat kan, maar dat maakt andere die iets langer bij het drama willen of moeten stilstaan niet dom.

Tim en Dusky Demon NL vinden dit leuk.
  10. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Ja ik weet niet, kijk hier denk ik toch wat anders naar dan de meesten van jullie :p Ik zou er zelf ook niet door gekwetst worden ofzo maar ik denk wel dat veel mensen daar anders in staan. Dan vind ik het wel een verstandige beslissing en vind ik het wel respectvol dat ze daar rekening mee houden.

WorkingTitle vindt dit leuk.
  11. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    Snap toch heel goed dat ze hem hebben gecanceld hoor...

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Kijk je noemt het nu verstandig in plaats van dom :thumbs:. En het gaat erom dat er mensen zijn die anders naar dingen kijken dan jezelf. Dat jij en andere het gewoon vinden kunnen om dit te laten zien na die aanslag dat mag en kan, maar respecteer inderdaad ook de mening van andere die er net anders naar kijken!

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ....

14. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Ik noemde het daarvoor ook niet dom hoor :rolleyes:

SHiZ NL vindt dit leuk.
  15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Dacht even dat ik je post hiervoor had geciteerd, maar dat was de post van @Yi-Long moi excusé :whistle:

Barbabravo vindt dit leuk.
  16. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.081
    Nee, ik vind het geen enkele waarde hebben richting de overledenen of nabestaanden om dan even opportunistisch de handrem op de marketing te gooien van een product dat NIETS maar dan ook NIETS met dat drama te maken heeft. Ik ben van mening dat je daar op geen enkele manier zelfs maar een verband mee moet trekken. 1 krankzinnige idioot doet iets verschrikkelijks, en dat is uiteraard heel erg, maar ik wil zo'n persoon en zo'n actie dan niet zoveel invloed zien hebben dat men meteen 2-3 weken alles gaat aanpassen, want daarmee bereik je niets en geef je die actie en die dader alleen maar meer aandacht.

Misschien bekijk ik dit soort zaken veels te rationeel en afstandelijk, dat kan best, maar ik ben nooit zo van die symbolische verdriet- en respectbetuigingen. Ik begrijp goed dat anderen daar.anders over denken, maar ik spreek ook puur en alleen op persoonlijke titel, en niet voor anderen.

Jorrie vindt dit leuk.
  17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Nogmaals het gaat mij niet hoe jij er tegenaan kijkt! Dat is mijn punt niet. Iedereen moet lekker doen en vinden wat hij wil. Maar het gaat er mij om, dat als andere mensen andere keuzes maken het niet zo is dat ze meteen facking dom zijn :).

Van mij hadden ze ook gewoon die shit moeten tonen, maar goed hun keuze met hun eigen redenen.

18. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635

:lol:

19. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Wat bedoel je daar eigenlijk mee?

20. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.081
    Dat er eigenlijk altijd wel ergens iets verschrikkelijks gebeurt, dus de ene keer is dat een vliegtuig dat neerstort, de andere keer een aardbeving, of er worden weer ergens vrouwen in een kelder gevonden, of er is weer een aanslag, etcetc. Om het dagelijkse leed van oorlogen, vluchtelingen die verdrinken, hongersnood, etcetc niet te vergeten.

Hoeveel mensen komen er jaarlijks om in het verkeer? En dan de trailer voor Forza Horizon laten zien waar men gewoon asociaal rondscheurt; schandalig! Hoeveel mensen verdrinken er jaarlijks? En dan komt Sony met Ebzu(!) Nou ja zeg! We hebben net een gigantische Tsunami gehad in Japan, en dan kont Cities Skylines met een optie om je hele stad onder water te zetten. Schandalig!!!

Etcetc. Zoals ik al zei, dan kun je bezig blijven. Ik ben van mening dat je gewoon volwassen moet zijn en accepteren dat reality en entertainment gewoon gescheiden zijn, en kunnen blijven.

Deel Deze Pagina