[Multi] Call of Duty: Infinite Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 27 apr 2016.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    COD >>>> BATTLEFIELD

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Is wat mij betreft ook niks mis mee, maar vind er domweg geen bal aan. Die hele trailer staat me niet aan. Begint al met de Captain die de man is op de burg en nu in zijn vliegtuigje stapt om zelf de missie te doen..... vervolgens even een 'grapple hook' van Just Cause heeft geleend. Als die dan gebruikt moet het de eerste keer moeilijk met het masker aftrekken en verder op kan het enkel met een kopstoot....... enfin het is allemaal niet mijn ding en irriteer me nu al aan allemaal onbelangrijke dingen.

Denk daarom ook dat ik toch maar eens Battlefield ga proberen. In veel opzichten een heel ander spel, maar qua setting wel meer mijn ding.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Net of grapple hook exclusief aan JC is :+

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

Niks mis mee, maar je hebt wel allemaal punten waarom de trailer je niet aan staat? :rolleyes:

Eens trailer ziet er wel goed uit, maar dat maakt het nog geen goede game! Maar ga niet weer lopen ranten waarom ik COD kut vindt :p

5. Suleyman

Suleyman Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Call of duty infinite star wars

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Bucket of Shit: Uninspired Warfare

*fixed

7. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Je geeft het antwoord zelf al! ;)

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Welke oorlog vind je dan wel geïnspireerd? :)

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Kan je van een oorlog spreken dan? Wars Trek : Deep Spacefist Nine. Zo vind ik het er ook wel een beetje uitzien. Verzorgd ... maar het doet me weinig.

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Qua game setting in het huidige landschap van games? 1ste, 2de wereldoorlog, Vietnam etc. Alles wat eigenlijk niet modern is of fucking blije futuristische schijt.

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Van mij mag het Future-meuk zijn zolang het maar vernieuwend is. Met deze game gaan ze veel verder de toekomst in en dat is opzich prima maar het blijft het simpele ga van A-en-knal-zoveel-mogelijk-vijanden-neer-naar-B. De franchise is al jaren niet vernieuwend genoeg om ook maar enigzins te boeien en dat is jammer. Je kan namelijk genoeg kanten op.

Snap nog steeds niet waarom er geen enkele ontwikkelaar is die een geweldige MMO-FPS opzet? Planetside meets COD meets Destiny.

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Waarom moeilijk doen met een complexe nieuwe franchise als je kan melken en melken. Genoeg schapen die blijven volgen helaas :D

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Halo is dood, dus waarom het stokje niet overdragen! :p

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    3 miljoen dislikes. We zijn er! :+

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Planetside en The Division toch?

16. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129

En een groot gedeelte van die 3 miljoen koopt de game toch wel!

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja want ik wil de remaster van COD4 hebben.

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
  19. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Nee. Het gros van de mensen die dit soort games kopen zijn de niets wetende consumenten die zich totaal niet verdiepen in het wereldje van computer games. Hun gaan af op de advertenties die ze zien in o.a. de folders en winkelstraten, of op tv. Op die manier komen dit soort games toch altijd wel weer aan hun grote verkoopaantallen, echt niet omdat er zoveel liefhebbers zijn of dat het een kwalitatief goed product is. ;)

Neem nou bijv. The Witcher 3, daar moet je echt je best voor doen wil je iets over deze game vinden in de stad. Tenminste hier in de omgeving is dat al tijdje zo. Vraag je naar de game word die ergens uit een 'donker' hoekje gevist terwijl games als COD en FIFA (al bijna een jaar oud) nog steeds rijen dik staan uitgestald. (en dan heb ik het nog niet eens over demo's en andere reclamemateriaal wat je overal om je heen ziet bij een afdaling voor games binnen een winkel)

De groep casual gamers is ondertussen ook zo groot geworden dat verkoopaantallen altijd een ontzettend vertekend beeld zullen blijven geven, helaas. |:-

20. sssilly

sssilly Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    vind het wel heel kort door de bocht om dan maar gelijk te praten over niets wetende consumenten die zich totaal niet verdiepen in de game... heb me zeker wel verdiept in de game en de eerste beelden zijn nog niet heel overtuigend ma goed er zijn ook nog geen multiplayer beelden (waar de meesten de game toch voor halen). Ik heb de game wel in de pre-order staan en wacht rustig de beelden van de multiplayer af. Mocht dat zwaar tegenvallen dan annuleer ik hem en anders zal de game er gewoon komen! en tja... hoevaak gebeurt het wel niet dat een game daarna alsnog tegenvalt? risico van het vak ;)

Deel Deze Pagina