Gaat dit serieus nou al 20min over Pokemon Pokemon 4 life maar je geeft geen fking 20min presentatie over een game die ER TOCH HETZELFDE ALS ALTIJD UITZIET.
Zit die pokemon shit nu te kijken, maar wtf hoe de hell kan iemand dit leuk vinden? Wat een muffe gameplay.
Eindelijk rustig de Sony conference kunnen kijken en damn... Wat een heerlijke persconferentie Geen gezeik en heerlijke games! Orkest was een leuke toevoeging ook! Zowel Sony als Microsoft hebben een goede E3 neergezet imo. Al heb ik zelf veel meer met de originaliteit van de Sony exclusives. Niet te min beloofd het een heerlijk jaar te worden voor ons gamers
Zojuist eindelijk de Sony conference kunnen zien. Man man man echt mijn verwachtingen overtroffen. Geen gezanik over een nieuwe console. Nee Sony, bedankt dat het één achtbaanrit van gameplay was! Toppers! Hoogtepunt was voor mij toch wel de releasedate van The Last Guardian. Hoewel ik geen idee heb hoe goed die game gaat worden, raken de beelden mij altijd. Die aankondiging van Resident Evil was ook briljant en scary! Had een klein beetje hoop op P.T., maar RE mag er ook zeker zijn. Gelukkig keren ze zo te zien terug naar het echte horror genre. Uiteindelijk is het me wel duidelijk geworden dat Shenmue echt far far away is qua ontwikkeling. Had stiekem gehoopt of wat gameplay-footage. Kortom, Sony heeft de E3 op alle vlakken overtroffen. Briljant!