Hier dan ook mijn lijstje; 1. Battlefield 1 2. Forza Horizon 3 3. Steep (Tof concept, maar vraag me af hoe lang dit leuk blijft. Hoewel ik al wel heel lang een wingsuit game wil) 4. Ik vergeet volgens mij een belangrijke titel
Wat vind je van Battlefield 1 collector edition? Dat vind je misschien ook wat als ik zo dat lijstje bekijk.
Mwa ik ben normaal niet zo van de collectors editions. Als er Premium bij gekocht kan worden dan wil ik daar liever mijn geld aan uitgeven.
Tja, weet je wat het is met Zelda games; ze zien er altijd tof uit, maar omdat je altijd elke keer een nieuw verhaal speelt, je in exact dezelfde volgorde je wapens vind/unlocked, zit er qua character geen groei in...ik vind dat echt zo jammer. En ach, wie weet wordt de NX wat, koop ik de game daar wel voor.
Sterft Nintendo niet gewoon een langzame dood. Want wat ik gezien heb is echt om te janken verstuurd via Tapatalk
Tja, dankzij Pokemon en de 3DS kunnen ze zich wel een paar fails veroorloven, maar als de NX niks wordt, dan denk ik dat ze Multi gaan....althans dat hoop ik voor ze want anders wordt het wel erg zielig. Rare is dat ze een hoop van de beste IPs onder hun dak hebben, maar er zo weinig innovatiefs mee doen. Het si elke keer zo....makkelijk.
1. Gwent 2. Battlefield 1 3. Half Life 3 4. Gwent 5. Horizon 3 6. Watchdogs 2 7. Gwent 1. Gwent 8. Gwent Alhoewel ik bijvoorbeeld Ghost Recon, Mass Effect, Fifa 17 en Mafia 3 ook wel in de gaten hou
Momenteel is het voor mij dit jaar nog Destiny: Rise of Iron and BF1. Heb interesse ook in TF2. Maar ja domme releasedate en BF1 gaat voor. Van veel moet ik nog iets meer zien en vele zijn ook SP games ofzo en die haal ik nooit op release.
Nintendo krijg geen enkele cent van mij sinds de Wii. Die console was wit, maar na 4 maanden grijs van de stof. Echt te triest dit
Ik heb een zwarte, maar die werd ook grijs (net als ik) en heb 'm maar weer netjes verpakt in de doos gedaan!
Vreemd eigenlijk, Nintendo was vroeger dé console. De NES, SNES, N64, Gamecube en als klapper op de vuurpijl de Wii. Sinds de N64 (en de komst van Xbox) ben ik gestopt met de Nintendo, maar mijn beste herinneringen liggen nog wel bij die console. Het is toch jammer dat zelfs de fanboys de hoop al verloren zijn want Nintendo heeft wel echt iets unieks wat de PS4 en X1 onderling niet echt hebben. De laatste post in het Wii U topic is ook gewoon van 23 september 2015.
Precies. Ik was dol op mn Nes met Duck Hunt en Mario en later mn Gameboy met Tetris. Heel revolutionaire toen het uitkwam,maar van die glans is niks meer over. Ik heb het idee dat ze niks geven om de westerse markt en hun doelgroep met Pokémon en Zelda in de Aziatische markt wel prima vinden. Lijkt mij toch als bedrijf dat je de wereld wilt veroveren met je product verstuurd via Tapatalk
Xbox-topman: Project Scorpio biedt geen voordelen op full-hd-tv's Dit is wel raar, blijbaar is de Scorpio dus alleen bedoeld voor 4k en VR. Had op z'n minst betere AA, grotere textures en 1080p+60fps verwacht op normale tv's. Dus geen echte next-gen console.
1. The Legend of Zelda - Breath of the Wild 2. Resident Evil 7 3. Recore De games dit jaar deden me niet enorm veel dit jaar, ik heb nooit iets met God Of War gehad (het is wel een toffe richting die ze nu opgaan) en Detroit: Become Human ziet er enorm tof uit. De nieuwe Zelda is sowieso mijn favoriet van de E3 2016 want dit soort game (als Zelda fan) wou ik altijd hebben. Het is Zelda + Skyrim en een soort combat van Dark Souls en Wind Waker, dat is gewoon imo enorm tof.