Vind sommige vergelijkingen (alinea 2) wel erg kortzinnig. Het gaat ook om de timing, omvang en de maatschappelijke impact. Dagelijkse gebeurtenissen vergelijken, met sporadische aanslagen of massamoorden is ook wel iets totaal anders. Of ik het er trouwens mee eens ben, geen idee, maar begrijpen doe ik het zeker. Bij bol.com werd de Unity dagdeal destijds gecanceld vanwege de aanslagen in Parijs.
Of je er nou zelf gevoelig voor bent of niet en of je het er nou mee eens bent of niet, laten we blij zijn dat er mensen zijn die een beetje rekening houden met anderen
Gasten: Die game komt er echt wel. Boeiend dat het wat langer duurt voor de reveal. Beter dat die daarna gewoon epic is. Het zou inderdaad gewoon een slechte timing zijn geweest als ze dit nu hadden aangekondigd. Rockstar is het type meneer Jack Thompson nog niet vergeten denk ik. Iemand daar al aan gedacht?
Wat lul jij nou weer. Wat zou die vent nog uit kunnen richten (bovendien is ie geschrapt als advocaat zijnde geloof ik). Wat wil je er mee zeggen?
Het was toch maar een gerucht dat ze mischien iets gingen aankondigen of is het nu ook echt bevestigd door Rockstar?
Ik zeg ook niet dat ik heel erg uitkeek naar die trailer of dat ik nu baal van het extra wachten. Ik kan prima wachten. Het gaat me er meer om dat ik me stoor aan dit soort kinderachtige zelfcensuur. Ik vind dat je dat soort zaken prima gescheiden kunt houden.
Mijn vriendin helemaal happy. Heeft de game al twee keer uitgespeeld, maar na het opbergen van de Xbox 360 ging dat niet meer. Gaat vrijdag ongetwijfeld aan een derde run beginnen.
krijg je dan al je gegevens ook weer als je inlogt? zal wel niet. oh..ik ga vrijdag op vakantie.. oh wacht..hij is speelbaar op d one, ik dacht als gratis game te downloaden. na ik heb het spel niet meer.. toch nog maar wachten op een nieuw deel.
Als je de game eerder digitaal had gekocht kun je hem gewoon opnieuw downloaden. Game is momenteel ook in de sale, misschien is dat nog een optie.
Jup. Gewoon vrijdag als het kan erin stoppen en download die een digitale versie. Disc heb je wel nog steeds nodig voor de license.
Opzich leuk die BC games maar ik speel eigenlijk nooit meer een oudere game die ik al uit heb. Maar deze blijft gaaf, dat zeer zeker.