Wowowow. Dit is best wel groot nieuws in negatieve zin toch? Ik vind het top, maar hiermee snijden ze zichzelf behoorlijk in de vingers? Het is toch bijna onmogelijk dat je met zoveel extra kracht geen prestatie winst behaald op lagere resoluties?
Idk, ze hadden het ook over VR en ik betwijfel dat je dat kunt spelen met een Xbox One S. Daarnaast ook mogelijk marketing gelul om er toch voor te zorgen dat je een Xbox One S koopt.
Dit stukje vind ik dan weer vreemd: Update 17.00 uur: Zoals aangehaald in de comments lijken de uitspraken van Phil Spencer niet volledig overeen te komen met wat hij eerder zei in een interview op YouTube. Op 13 juni zegt hij dat ontwikkelaars zelf kunnen bepalen hoe ze de kracht van de Scorpio-console in kunnen zetten. De uitspraken tegenover Eurogamer lijken echter specifieker van aard te zijn en zijn recenter. De bewoordingen van Eurogamer zijn voor zover bekend ook nog niet tegengesproken door Spencer of Microsoft. Desondanks lijkt het op dit moment niet geheel duidelijk wat de feiten zijn @Lethal AK47 Jawel, jij gaat gewoon een Philips 4k televisie halen.
Denk gewoon daar het verkeerd gequote is. Ook al is de game 4K en je speelt op 1080p dan is het nog steeds bizar beter. Daarnaast zei die ik de video gewoon dat devs zelf konden doen wat ze wilden.
The Last Guardian CE is ook te reserveren bij Bol.com https://m.bol.com/nl/p/the-last-gua...er=ADVNLPPcef8f9000001a3ae000a8e4fb4000000411 Wel goedkoop als ik de kwaliteit van het "beeldje" zo zie.
Zo, voor 118 euro op Nedgame gepreordered goedkoper dan Bol.com dus en meer betrouwbaar met dit soort dingen i guess
Ik heb bol gedaan. Ook al hebben zij mijn Das3 geannuleerd 1 dag voor release. Mede dankzij hun prachtige oplossing, moet ik toch van mijn kant ook het vertouwen erin houden.... ;-)
Tip: Trek het verzendlabel rustig los anders krijg je van die lelijke plekken op je CE. Dat wil je natuurlijk niet.
Ik volg de gameindustrie nauwelijks meer dus snap niet wat er gebeurt. Komen nu zowel MS als Sony met een soort van tussenconsole met allerlei restricties en shit? Dit gaat toch niet werken? De normale consument gaat dat echt niet begrijpen.
De consument snapt wel hoe het met de telefoon generaties werkt, dus dan valt dit toch ook wel te snappen? Gewoon een krachtigere console waar de games 4k of er beter uitzien dan op de andere consoles, al kun je op beide consoles hetzelfde spelen.
Maar games gaan wel degelijk beter worden op de nieuwe consoles. Wat eurogamer aangaft is volgens mij een verdraaide quote.
Dat word dus nog afwachten, zoals het nu lijkt worden ze dus alleen op 4k tv's daadwerkelijk op 4k afgespeeld en verder niks. Doen ze misschien ook omdat AMD van 28nm afstapt en het goedkoper word om op 14nm zo veel te produceren.
Er is eerder al aangegeven dat devs keuze hebben wat ze met extra geheugen mogen doen. Als het inhoudt dat je fps gelocked kan worden, loopt het toch beter?
Niks verdraaide quote. Het was een interview. Spencer is er luid en duidelijk in, lees zelf maar; http://www.eurogamer.net/articles/2016-06-15-xbox-boss-phil-spencer-the-big-interview Ik geloof(de) het ook niet maar hij hamert er echt op.....