[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    3 dagen ofzo, dus ik zou ook wachten tot Oktober(???) voordat je EA Access activeert.

2. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Scheelt het in prijs dan veel? Of puur om 3 dagen eerder te gamen?

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    10% dus zo'n 6 euro. En je kan dus 3 dagen eerder en je krijgt de trails (full games die net zijn gerelease voor 6u spelen) en een maand lang alle games uit de Vault. Veel is het niet, maar het scheelt geld en levert je gratis extra's op.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Meestal een week voor de release kan je eerder spelen. Maar zoals Ypuh zegt. Als je de game digitaal gaat halen dan is het een no brainer op ea acces te nemen voor een maand. Paar euro goedkoper en week voor release (ook al is het max aantal uur) eerder spelen. Progressie gaat ook mee naar de volledige game.
    Vond het altijd wel fijn met Hardline en Battlefront. Voordat de game echt gereleased was had ik al wat dingetjes kunnen unlocken en kunnen testen.

5. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Ahh dus eigenlijk puur voor de winst aan tijd. Maar wat kost ea access dan? Want dat haal je toch weer vd korting af? :confused:

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dat kost €5,-, dus het scheelt je netto maar een euro'tje :+.

Ik las trouwens ook het hele verhaal hoe je games kunt downloaden uit buitenlandse stores. Zo te zien kost BF1 €45,- via VPN in de Indiase store. Iemand hier ervaring mee en is dit aan te raden als pre-order?

7. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    Edit... the man himself was me voor

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Game ziet er zo gruwelijk vet uit. Die charges vind ik ook echt vet! En de animatie dat je het spel in wordt gespawned :+

10. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Maar effe aan het laden zetten, kan ik hem hopelijk vannacht nog gaan kijken.

Bidle en Maddmonkey vinden dit leuk.
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "Quite unexpectedly, DICE announced a new Battlefield 4 feature: a user interface overhaul. The new user interface will make its debut on Battlefield 4 and will be applied to Battlefield Hardline and the upcoming Battlefield 1.

The core of the new user interface seems to be to decouple the use of a web browser to find and join games. Instead, players will find and join servers in-game with the new BF4 UI. The way it used to be with all Battlefield games, up until BF3.
    The new BF4 UI will also include a “recommendation engine to suggest maps, modes, and more”, and will make it easier to play and squad up with friends.
    As DICE puts it, “The new Battlefield user interface is designed to improve the experience of playing with friends and to bring relevant content to your attention.”
    Last week during the Battlefield 1 E3 showcase, the game did not have an open web browser on the PC, suggesting that it won’t be launched and managed from the browser with Battlelog like BF4 and BF3.
    The new user interface is currently being tested by a limited group of players and should be added to Battlefield 4 later this Summer."

12. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Super chill. Heb op dit moment nogal wat problemen met het starten van BF4 via Origin en browser. Dat doet ie namelijk niet :+ Moet ik steeds weer naar de battlelog site inloggen, en dan hopen dat hij Origin aan de praat krijgt... pfff..

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Lang leve consolegaming; gewoon disc erin en gamen.:+

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Gewoon op een tile klikken en klaar :) niks erin.

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Discs? Wat zijn dat? :+

Zo lang geleden dat ik discs heb gehad, zowel voor PS4 als PC. Ik heb niet eens een disc tray in mijn PC :+

Alexknl vindt dit leuk.
  16. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Disc? whaaaaaaat is deze

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Vandaag moet er een NDA verlopen ofzo, dus misschien een stuk meer nieuwe informatie vandaag.

Overigens het beste nieuws tot nu toe gelezen over deze game. Je komt niet meer op de minimap als je schiet zonder silencer _O_ thank god.

Alexknl en Barbabravo vinden dit leuk.
  18. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ziet er super uit, lijkt me lachen om te spelen alleen die vrouwen stem hoort er niet echt bij..

Alexknl vindt dit leuk.
  19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944

Laatst bewerkt: 26 jun 2016
    Olijke Poffer, Zumpelvelder en Maddmonkey vinden dit leuk.
  20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435

Levelcap heeft een lekker lang filmpje van 40 min ge-upload vandaag :) enjoy

Sonny en Olijke Poffer vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina