1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2016

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 31 mei 2016.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    PC van 1200 euro? 8)

    Voor 500 euro heb je (exclusief monitor, maar die tel je bij een console ook niet mee) een pc die beter presteert dan de huidige consoles. En dan zijn je games standaard veel goedkoper dan op de console.
     
    RemcoM, Jorrie en Alexknl vinden dit leuk.
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lol, maar een TV heeft iedereen, dus een monitor moet je wel degelijk meerekenen imo.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Iedere videokaart heeft meerdere HDMI poorten, dus die kun je gewoon op je tv aansluiten. Geen excuus.

    Steam heeft een tv optie, waarbij het praktisch een "console" is.
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik hou het gewoon bij een console....
     
    MAD 1976, Killamonkey en Mallakai vinden dit leuk.
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Scheelt je ook nog eens 60 euro per jaar aan kosten voor online gamen.
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    En spellen kosten maar 35 ipv 60. Maar volgens mij hebben we al eerder dit soort discussies gehad :lol: #PCMASTERRACE #GAATFOUT
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2016
    RemcoM vindt dit leuk.
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Grappig dat mensen als die discussie er is de duurste prijs pakken van console games.
    Ik heb al 10 jaar geen 60 euro of meer betaald voor een game of Live.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2016
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ook niet want ik koop eigenlijk nooit nieuw. Heel soms maar dat is echt zelden, en dan is dat ook nooit voor €60. Ik wacht op de eerste prijsdrop.
    Heb jarenlang op de pc games gespeeld maar een console is voor mij gewoon gamen zonder gedoe.

    Edit: ahh ik heb wel No Mans Sky in preorder. Maar heb ik voor €39 door foutje van Bol. :lol:
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Oké daar weet ik dus niks van af, moest zelf altijd 55-60 neertellen voor een nieuwe game via internet. Een hele enkele keer 48-50 via budgetgaming.nl, maar dat was het ook. vandaar.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    En waar haal je dan (afgezien van een iets sporadisch als Overwatch, alhoewel ik niet eens zeker ben of dat ook 40 was op disc) dan de game voor 35 euro op disc ;)?
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik zou voor geen goud alle ~350 games (voornamelijk Steam) die ik heb op disc willen hebben ;)
    En dat is niet om te patsen maar de enige reden waarom ik nog een disc versie zou kopen is als er iets bij zit, ik heb nota bene niet eens meer een DVD speler in m'n PC zitten.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh deze had ik nog niet gezien. Dat bedoel ik dus. Als de discussie er is dan komen mensen altijd met dit soort prijzen voor Live of Plus. Om extra hun punt te maken. :+
    Niemand die dat betaald.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat zeg ik ook helemaal niet he jongen. @Alexknl heeft het over budgetgaming (aka disc versies). Het is algemeen bekend dat de snelste en goedkoopste deals digitaal zijn. Ik neem gebruiksgemak niet eens mee. Ging meer over het punt van 35-60 euro terwijl hij g2a of steam games vergelijkt met discversies via budgetgaming. Tja...
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ja dat is een uitzondering :+ Overwatch kreeg je alleen voor 34 ipv 60 voor de origins edition, standard edition was niet goedkoper te krijgen op pc. Maar zo heb je ook games die ook goedkoper zijn dan 35 op pc. Zoals simulator games of simpele sandbox games. Weet niet precies hoe je die noemt. Geen triple A games maar?

    Edit
    Laat maar je hebt je bericht al bewerkt/anders opgesteld. Heb nu geen tijd om daar weer op in te haken.
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    40 euro dan, lekker boeiend.
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ach de één heeft het er voor over de andere niet. Ik snap dat hele vs verhaal nooit.
    Ik heb niks met pc's en games, of niet meer moet ik zeggen. Geef mij maar een console. Maar mij boeit het niet wat een ander liever gebruikt.
    Iedereen moet fijn doen waar diegene zich het fijnst mee voelt. En als iemand 60€ neer wil tellen voor een game, prima toch.
    En als een ander liever games van €40 speelt op een pc, ook prima.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb je een tijd terug Boeddha mogen strelen ofzo? Valt mij op dat je vaak dit soort posts maakt. Er is helemaal geen vs verhaal. Nogal kromme zwart wit redenatie ook op het eind.
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Niveautje hoor hier.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Gewoon beide nemen :cool:
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups was erg prettig.
     
    Reckuuza, RemcoM en Racerblade01 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina