1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hoeveel runs? Ik had er zelf iets van 43 voor nodig, meeste de 10 man raid.
     
  2. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Denk dat ik wel iets van 100 runs nodig heb gehad voor de onyxia mount :)
     
  3. Cocopuff

    Cocopuff Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    33
    Altijd leuk de love in the air world event, ben al jaren bezig om het te looten:mad:
    gelukkig 10chars op level 100 haha fingers crossed:9
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Niet veel verstand van specs, maar het is niet vreselijk veel meer geworden lijkt het. Zolang de content het maar wel is en de wereld ook tof. MOP was best te pruimen qua wereld, maar Cata en WOD vond ik qua wereld en content een drama.

    Legion heeft de link naar BC, dus de expansion moet wel achterlijk vol content zitten willen ze iets waarmaken van hun intenties met de cinematic trailer o.a.
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Maak het maar krachtig hoor, schijt aan mensen die games op aardappels willen spelen. Ga dan lekker op je xbox spelen met 30 fps. :p
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Doe dan maar zoiets qua graphics als Guild Wars 2 max settings. :9
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dev stream. Voor de liefhebbers. Gaat over Legion.

     
  9. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik weet het nog niet... Aan de ene kant heb ik zin in de expansion, aan de andere kant word het voor mijn gevoel een diablo kloon (levelen waar je maar wilt, mythic/challenge dungeons met Grift keys (hoe hoger de key, hoe beter de loot). Aan de andere kant, Blizzard krijgt nu steeds meer (al dan niet terecht) kritiek voor hun kiezen dat ook zij de hete adem van de community voelen. Dus al met al heb ik een ietwat gematigd gevoel wbt de expansion, maar het is tijd voor veel vernieuwing.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Helemaal gelijk @Brocade . Zelf ben ik alleen nog maar gold aan het farmen in mijn Garrison. Ik wil Draenor heel graag uit om te zien wat de nieuwe expansion doet, maar voorlopig voel ik mede dankzij Draenor totaal nog geen behoefte om die game weer op te pakken.

    Ok, privé ging het ook niet lekker het afgelopen jaar, maar dat wil ik niet laten regeren in mijn mening of besluit over het spelen van de expansion of Draenor zelf.

    Op internet circuleert ook al een meme stripje, waar devs van alles proberen tot iemand een Vanilla server oppert. Die dev in het stripje die dat oppert word het raam uit geflikkerd. Zegt wel wat over de staat van de game en de dev zelf.

    Het is gelukkig nog geen Activision......... o shit.......! :lol:
     
  11. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik moet eerlijk zeggen dat door het boek dorutan en de film warcraft the beginning ik juist weer de kriebels heb gekregen. Draenor besteld, en deze week mijn pc opnieuw opbouwen/inrichten. dan weer aan de gang.
     
  12. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    gebruiken jullie ad ons? net weer wow opgestart na schone installatie. en geen adons nog gedaan. opzich ziet het er erg goed uit (nog niet alles volop kunnen bekijken). alleen de action bar onder is er maar eentje, hiervoor had ik bartender.

    klopt het dat je niet meer een keer een maand kan verlengen zonder dat het elke maand automatisch wordt afgeschreven?
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2016
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Kan op battle.net site gewoon in de shop een game kaart kopen van 12,99 zoals al jaren hoor.... WoW shop dan helemaal onderaan bij Game Services. En toen ik nog speelde gebruikte ik vrij veel addons. Healing addons, addons voor boss fights, voor loot etc.
     
  14. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Mom... Nog niet gevonden. Maar heb al een kaart voor 30 dagen, maar ga er nog rustig naar kijken.
    Ik had via course 2 add om geïnstalleerd. Bartenden en auctioneer. En alles stond nog zoals een jaar geleden. En ook andere add ons... Maar dat komt wel goed. Kan alleen winston nog niet vinden (pet van overwatch) morgen avond maar verder...
     
  15. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Gewoon één maand kopen met verlenging en dan meteen weer annuleren, doe ik ook altijd.
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    https://eu.battle.net/shop/en/product/game/wow

    Helemaal onderaan bij Game Services staat Game Time. Dan kom je hier uit:

    https://eu.battle.net/shop/en/product/world-of-warcraft-game-time
     
  17. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ah...bedankt. ik zoek me elke keer de rambam.


    zo..dat is weer even wenen.
    mooie is dat alles was zoals ruim een jaar geleden (action bar, enzo)
    alleen sommige macros en icoontjes waren weg.
    en bij markmanship was niet alles in orde (maar dat moet een jaar geleden ook al zijn geweest)

    alleen nog van realm veranderen (weer terug naar terrokkar, weg van sunstriders)
    dan ook maar zoeken naar een Nederlande guild. meer voor de gezelligheid. veel raids zal er niet in zitten. maar af en toe een dungeon is wel leuk.

    grappig is dat ik Draenor nog niet heb (is wel besteld) maar ben er wel al aan het questen, ik zal wel een mailtje hebben gehad dat ik zoveel dagen het kan proberen.

    ik zit ook nog te twijfelen of ik engineering zal opgeven voor leerbewerking, en mining voor skinning. of toch een nieuwe hunter beginnen. dan is er weer de keuze crisis, of een orc of dwerg.. als die keuzes.

    oh..en baby winston heb ik ook, wel handig als je de code inleverd die je ervoor gekregen heb bij overwatch :F:.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2016
    Pride vindt dit leuk.
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Warlords of Draenor zit nu bij de standard edition erbij. Dus je kunt gewoon alle content doen nu :thumbs:.
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hoe bedoel je? Ook als je hem niet hebt gekocht? Da's lelijk voor de mensen die hem voor 50 euro gekocht hebben niet?
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ja, die hoef je niet meer te kopen.
    Als je een battle.net account aanmaakt en de standaard WoW koopt kun je een maand spelen tot lvl 100 en alle WoD content doen.

    Van mmo-champion ong. een maand geleden:
    http://www.mmo-champion.com/content...ase-Game-Warcraft-Movie-Footage-and-Interview

    [​IMG]
     
    heuft vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina