Ja klopt, er was een tijdje geleden een patch die wel een groot deel ervan verhielp maar vind het nog steeds absurd veel. Vaak loop je gewoon (zonder te sliden of tacklen) tegen iemand aan en die valt en huupppp penalty. Dat vindt ik echt mateloos irritant. Maar het is indd wel wat beter dan in het begin ja, dat klopt.
Nieuwe engine dus moeten ze dit soort animaties op nieuw maken?Denk dat het daarom nog niet in deze build van Fifa zit maar uiteindelijk zullen ze wel weer goed mee bewegen
Als de physics in de game compleet zijn en zouden kloppen hoef je helemaal geen animaties te programmeren voor iets als de doelnetten. Word dan altijd realtime berekend en gerenderd aan de hand van de impact van de bal. Zullen ze nog wel aan het werken zijn, want nu is inderdaad geen gezicht. (of is het soms een verborgen hint naar de terugkeer van indoor zaalvoetbal? ) Verwacht eigenlijk grote stappen in dit soort details dankzij de nieuwe engine, maar wat ik tot nu toe heb gezien valt het mij toch allemaal nog ietjes tegen. Overall graphics tijdens eens match ogen wel al prima.
Had dit nog niet gezien, ook wel geinig: alle Premier League managers zitten erin. https://tweakers.net/nieuws/112367/...remier-league-managers-als-jose-mourinho.html
Met prachtige 2d baarden. Was positief toen ik las dat ze een nieuwe engine gingen gebruiken maar hoe meer ik te zien krijg hoe meer ik begin te twijfelen. Misschien moet ik maar eens een jaartje Fifa overslaan.
Misschien is het wel gewoon een bepaalde instelling. In de menu's bij fifa 15 kun je namelijk verschillende stijlen kiezen voor het net maar ook de 'stijfheid' kun je aanpassen.
Echt al is het nagenoeg hetzelfde als FIFA16,..... ik vind het best. Gewoon lekker voetballen tegen vrienden en lol hebben.
Ben je gek .. vrije trappen gaan er vaker naast dan dat ze in het goal verdwijnen Dat "lopen" langs de lijn en je speler beter neerzetten voor een vrije trap is een prima toevoeging. Misschien nutteloos maar maakt het wel "echt". Filmpjes zien er ook stukken beter uit. Spelers lijken voor de eerste keer een gewicht te hebben en de shirtjes/broekjes bewegen ook mooier mee. Heel benieuwd wat de 100% FrosteBite engine gaat brengen.
Ja shirts en broekjes bewegen inderdaad veel realistischer. Sowieso vindt ik de beweging van de spelers veel natuurlijker lijken
https://www.easports.com/fifa/news/...ocial&cid=11536&ts=1471021208411&sf48059261=1 Waarom duurt het nog zo lang?
Gaat er veel veranderen? Heb er weinig van meegekregen. Als ze hetzelfde flikken als de laatste 5/6 jaar laat ik hem links liggen. Zoiets als managers interesseert me echt helemaal niets. Er moet echt wat aan het spel veranderen...