Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

1. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Je vraagt je bijna af waarom niet half Nederland in zo'n Corsa rondrijdt... :p

2. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Zijn er maar 500 van gemaakt :+

3. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Zo slecht is Opel toch niet? Zeker de laatste jaren niet. Waar merk je het aan?

Opel is nu overigens serieus goed bezig. De Karl is super goed in z'n klase (behalve de naam dan) en ook de nieuwe Astra vind ik erg gaaf. Zelfs de huidige Corsa doet het goed, terwijl dat model in feite al best lang mee gaat (de Corsa D toch?).

Opel was afgelopen maand het best verkochte merk in Nederland. Ook wat geholpen door het feit dat VW geplaagd wordt door diesel-gate en de Polo sowieso op z'n laatste benen loopt.

4. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    *moet ik natuurlijk wel een reactie zetten voordat ik op "Plaat reactie klik"

Zo slecht ZIJN ze niet, maar zo slecht WAREN ze wel. Plus hebben ze erg veel last gehad van hun sullige imago in de jaren 2000.

Opel was vroeger een auto voor het "simpele" volk. Boeren reden een opel, en als die weg moest kwam er een opel voor in de plaats. Dat is eigenlijk zo gegaan totdat de opels slecht werden. Toen zijn die mensen (de grootste koper van opels) over gestapt naar merken als Volkswagen en goedkope aziatische merken.

Bijvoorbeeld de A-zafira was echt een ramp. Ondergemotoriseerd, hoog olieverbruik en een bedroevende bouwkwaliteit. Tel daar roest, een slechte automaat en een hoog brandstofverbruik bij op en je hebt de ideale gezinsauto voor een onder modaal levend gezin op in het jaar 2016.

Daarnaast heeft een opel veel meer last van waardevermindering dan een Volkswagen bijvoorbeeld.

Tegenwoordig zijn ze lekker op de retour en goed bezig! beetje het tijdperk vanaf de insignia. Hoewel de insignia toch wel echt oud begint te worden(hij oogt niet meer zo fris, heeft bijvoorbeeld de eerste serie panamera ook last van) is het toen wel weer een merk geworden dat zich kon meten met de bevestigde orde.

De nieuwe astra is toch wel echt een mooie auto geworden!

Laatst bewerkt: 15 jun 2016
  5. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
  6. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ze zijn ook vooral verkocht in Duitsland en de UK. Ik vind 2 niet erg veel eigenlijk. Ben er zelf ook nog nooit eentje tegen gekomen (de standaard OPC wel een paar keer). Ze hebben wel allebei het cheapskate interieur zonder schuifdak trouwens :cool:

@Rossi46 Ze zijn niet slecht hoor. Motorisch top zelfs. Van de standaard Corsa D rijden er ook moeilijk veel rond inderdaad. Maar soms merk je wel dat het een Opel is ja. Zo tikt de linker ruitenwisser in de turbo stand tegen de a-stijl aan en is de raamknop aan de bijrijderskant de lelijkste knop die ik ooit gezien heb in een auto. Ook heeft 'ie nog meer onpraktischheden die ik niet verwacht in een Audi of BMW zeg maar. Maar de wegligging maakt een hoop goed :D

7. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    WRC 6. Ziet er toch best prettig uit.

8. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Even kort een hoop comments n.a.v. de quali van vanmiddag in Baku... :)

Zijn er hier ook nog idioten die de nacht door proberen te trekken met Le Mans uit de buis? :cool:

Kimi NL vindt dit leuk.
  9. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik zal net zoals ieder jaar wel weer rond 5 uur in slaap vallen.

10. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    haha! Zo herkenbaar :)

Altijd als het hier weer licht wordt vraag ik me af waarom ik dit doe... Maar nu vind ik het nog gaaf ;)

11. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Geef mij morgen maar de samenvatting.

12. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    *zucht*

Dan mis je juist al het moois rondom Le Mans. Vooral het eindeloze geouwehoer de hele tijd rondom de race en racen in het algemeen. Héérlijk :)

13. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    24 uur Le Mans is niets vergeleken met 3 weken bullshit tijdens de tour. Die gasten zijn koning onzin verkopen.

14. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Prachtig toch. Ze hebben het bijna tot kunst verheven :)

15. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    En, tot hoe laat was het? Ik heb er rond 4:30 de brui aan gegeven... :confused:

16. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik was rond 4 uur weg denk ik, en werd wakker met een spinnende Kobayashi.

17. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Ja, die heb ik dus gemist...haha!

Wel jammer dat de top-teams dit jaar met 2 auto's rijden, i.p.v. met 3. Dat gaf het veld toch net iets bijzonders (kan het niet zo goed uitleggen).

18. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
  19. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    =(

Zo onverdiend...

20. Rossi46