1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Ben na meer dan 200 speeluren eindelijk aan Hearts of Stone begonnen. Vind de cutscenes en het verhaal an sich echt ongekend vet! Van wat ik begrijp is Blood en Wine nóg beter dus? Man man man wat een hemel zeg. Zo komen we de prille zomerdaagjes wel door.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Bijna niet geloven, maar toch waar: Blood & Wine is echt nog stukken beter! Er zijn zat full games die daar niet aan kunnen tippen!

    TW3 kent maar een nadeel: Het maakt het wachten op Cyberpunk extra zwaar (Die gaat nog vetter zijn!)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb zelfs alle edities van Oblivion voor de 360 helemaal compleet. De munt van de CE moest ik wel importeren uit Griekenland van E Bay, maar toch. Blij word ik van zulke games. :D
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ik heb ergens nog wat 'artifacts' van Morrowind. Heb daar destijds de officiele NL site van gerund ;)
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Morrowind vond ik toen ik het speelde al te oud, maar ik ken de verhalen van o.a. Willem wel die mij maar bleef wezen op hoe vet die game was.

    Man, er schijnt een on officiële remaster te zijn van Morrowind, er komt een officiële remaster van Skyrim. Geef me Oblivion. I am ready for it! :9_O_
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Morrowind was echt zijn tijd ver vooruit! Zo vet voor die tijd. Daar zou ik graag nog eens een Remake van zien!
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Vind het altijd moeilijk om te zeggen.bepalen welke beter is. Ik bedoel de impact die Arena op mij had was huge, maar dat zie je nu niet terug als je er naar kijkt. Maar voor die tijd revolutionair. Zelfde geld voor Morrowind.

    helemaal off topic, er komt een vervolg op Ultima Underworld, waar ook de originele makers aan mee werken. Ultima Underworld I & II bij far favo games of all time. Die waren echt hun tijd vooruit! Die games staan nog steeds als een huis!
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Je weet dat je jezelf quote he!? :+
     
    Obscure Thing en AnubisNefer vinden dit leuk.
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Zit ik in het TES topic? :+
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    uhmz, nee :D Foutje :D
     
    Garrett vindt dit leuk.
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb de game + season pass 4 maanden terug in US store gekocht (tijdens een sale). Mijn backlog is grotendeels weggewerkt, dus ik wil deze of volgende week eindelijk beginnen aan The Witcher 3.

    Als ik de berichten moet geloven ben ik wel een tijdje zoet met deze game.

    Ik wil ook de platinum proberen te halen. Zou ik als newbie op "normal" beginnen of meteen met "Death March" ?
    Heb geen idee hoe moeilijk Death March daadwerkelijk is.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Platinum is echt een Pain in the ass. Normal is snel te makkelijk, death march kan op het begin wat lastig zijn, maar beter begin je de eerste playthrough daarop en dan met ng+ op normal ofzo zodat je andere achievements mee kan pakken.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik zou gewoon beginnen met Normal of Broken Bones omdat als nieuweling de moeilijkheidsgraad snel afschrikt, met NG+ kan je dan wel voor DM gaan.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik begon op bb en had al gauw de gedachte "had ik hem maar op deathmarch gezet"
     
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ben mijn oude saves kwijt.. Nu moet ik alles opnieuw doen ipv alleen de nieuwe DLC. Shiiiiiiiit!! Bummer..
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je kunt gewoon een new game beginnen gelijk met de expansions. Start je als level 32.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Meen je?! Dat is goed om te horen, thanx
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb je natuurlijk niet je witcher gear, etc ...
     
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ja dat is wel minder.. Maar neem aan dat Blood & Wine genoeg nieuwe gear etc biedt?
    Het liefst had ik met mijn oude caracter door gegaan maar helaas.
    En om de game nou opnieuw te starten... Nee, daar kijk ik niet echt naar uit ;)
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik weet niet welke gear je droeg, maar ik zou gewoon ff de scavenger hunt quests voor die school doen. Ben je een uurtje zoet mee ofzo ..
     

Deel Deze Pagina