Now You See Me 2 Mwoah. Vond deel 1 leuk, deel 2 een tegenvaller. Ze gaan met een omweg op het 'doel' af en maken er een soort big con movie van. Eerste gedeelte wat langdradig. Eerste 'tric' sloeg eigenlijk ook nergens op en ging veel te lang door. Tweede helft was beter. Spoiler Beetje te makkelijk om overal maar mee weg te komen met 'het was deel van het grote plan'. Komt mogelijk een derde deel en dat moeten ze imo niet doen. Dan wordt het wel erg uitgemolken.
Gisteren Warcraft gezien in de Imax. WoW. ik herhaal WOW (en dan bedoel ik niet de game ). Wat een film! Geweldig spektakel van begin tot eind. Ziet er zeer bruut uit en heeft alles wat een goede bioscoop action film moet hebben. Ook genoten van de herkennings puntjes uit de games (al speel ik al 10 jaar geen WoW meer), maar de film is een aanrader voor elke fantasy liefhebber. Ik kijk uit naar de vervolgen! 10/10
En nu wil ik verdomme vanavond al. Bedankt @Gakkie en @Nukem 007 . En Gakkie: Laat WoW de game ook maar links liggen. Veel te makkelijk geworden.
Warcraft gezien. Vind het geen 10 waard, maar zeker weten één van de beste blockbusters dit jaar. Vooral het begin was erg sterk. En Varian gezien! For the Alliance!!! 8/10
The Huntsman: Winter's War Ach popcorn vermaak. Niet meer niet minder Volgens mij zitten er wel wat plotholes in ten opzichte van de eerste film. Maar ja lekker boeiend geen zin om over na te denken. Dat is film het ook niet waard. 6.5/10
Gisteravond Warcraft gezien, beetje slap verhaal maar special effects waren wel ok. Heb totaal niks met WOW, maar kan begrijpen dat WOW spelers hier nog een extra bultje in de broek van krijgen.
Als ze een beetje de games blijven volgen en een beetje dezelfde cast en crew houden voor de komende films, dan heb je geen idee wat voor moois er nog komen gaat.
Warcraft gezien, spel nooit gespeeld maar was wel vermakelijk. Werd die Guardian nou de Lich King? Dit denk ik puur door de gamecover.
Ten tijde ongeveer. Iets van zich nu weer herhaald heeft in de Warlords of Draenor expansion, min of meer. Ik wil meer waar dit vandaan komt, want de film was prima vermaak inderdaad.
Het is inderdaad verhaal van Warcraft 1 en een beetje van Warcraft 2. Arthas(van Warcraft 3 ) is de bekende Lich King, maar de origin story van Lich King komt toch echt van Warcraft 2, Ner'zhul is eigenlijk de eerste Lich King, dus misschien dat het verhaal van de volgende Warcraft film daarover gaat.
Ik zie Ice Crown nu al voor me in CGI. Dan lijkt The Wall in Game of Thrones in eens een klein tuinhekje.
Anton Yelchin (27, Chekov in Star Trek) overleden. Waarschijnlijk klem komen te zitten tussen z'n auto en een muurtje.
Triple 9 Was wel een oke actie filmpje. Mist alleen characterontwikkeling en introductie. Was nergens echt te bekennen. 6.5/10
Huh zit Varian wel in de film? Ik dacht dat de Warcraft film zich voor die tijd afspeelde. Of in ieder geval voor de World of Warcraft era.