1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    is die eikel eindelijk dood ja?
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2016
  2. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Spoiler..
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    wat valt daar nou aan af te lezen? Er gaan elke aflevering mensen dood. Staat niks gespoilerd lijkt mij. Kun je toch niks uit opmaken..
     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Jawel, bijna iedereen weet waar deze aflevering over gaat en ik wist meteen welke persoon je bedoelde.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  5. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    wat een aflevering!

    Ramsey krijgt eindelijk wat hij verdient, en hoe! ook lekker gefocused deze aflevering. Niet 20 verhalen die elk maar een paar minuten krijgen. Het begin met danearys op haar draken en haar pact met Greyjoy, en vervolgens eindelijk een keer een echt grootschalige veldslag waar je het gevoel krijgt dat er meer dan een handjevol mannen staat te hakken.
     
  6. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Wat een kut aflevering ja. God wat was dat gevecht lachwekkend slecht.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2016
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ok, geen idee dat het zo gevoelig ligt. Heb het aangepast.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was wel vet. Maar verder wel heel voorspelbaar helaas. Misschien de volgende keer niet in een rechte lijn lopen Rickon. :+
     
  9. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Haha, ja had ook een beetje het gevoel van "hou je ogen op die pijlen en loop vooral niet in een rechte lijn". En hoewel de aflevering idd voorspelbaar was, is het af en toe gewoon lekker het publiek te geven wat ze willen zien. Nu hopen dat Danearys eindelijk eens een keer de oversteek naar Westeros gaan maken,elk seizoen lijkt het er van te gaan komen en gebeurt er vervolgens weer niks. En hoop dat die sparrows in de laatste aflevering afgemaakt worden door de mountain, vorige week al een voorproefje, nu moet hij nog even echt los gaan.
     
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Bij bepaalde dingen moeten die schrijvers toch het gevoel gehad hebben dat ze dit beter niet zouden kunnen doen.

    Die muur van lichamen, serieus? Niemand die dan ook op het idee komt om daar uit de buurt te blijven zodat ze in ieder geval niet omsingeld kunnen worden. Leger van de Vale was al heftig naar gehint in de vorige afleveringen, maar Ramsay heeft niemand op de uitkijk staan? Dan in het kasteel: Ramsay heeft blijkbaar een vrij schot op Jon, maar schiet eerst Wun Wun in zijn oog, zodat er nog een 'spannende' confrontatie tussen Jon en Ramsay kan ontstaan.
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    En winterfell kan tegen een siege van meerdere maanden? maar 1 giant kan door de deur poort heen slaan....
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    RemcoM, PePzi NL en Rickk vinden dit leuk.
  13. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Als ik een mannetje was geweest had ik gewoon een Boner gekregen van deze aflevering van GOT

    Gewoon Episch

    verstuurd via Tapatalk
     
    Reckuuza, AnubisNefer en RemcoM vinden dit leuk.
  14. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Die kwamen toch alleen voor achter de muur dus hadden ze daar geen rekening mee gehouden

    verstuurd via Tapatalk
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    In de preview word er geroepen naar Melissandre dat ze iets met Jon gedaan heeft ... ok, duidelijk. Hij leeft weer dankzij haar ... maar wat nog meer dan? :eek: Prima episode. Toch had de dood van Ramsay minder gevoel van voldoening dan die van Geoffrey :+
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Zegt ie niet: tell him what you did to her? Zal wel over Shireen gaan dan.
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dit dus...

    Verdient het gewoon om te sterven, lompe zak.

    Verder mega lijpe ep.
     
  18. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Dit idd, gaat denk ik over dat paardenbeeldje wat hij gevonden heeft bij die brandstapel. Ik verwacht een beetje tamme aflevering nu nummer 9 wel weer de knaller van het seizoen was
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Behind the scenes. En inside the episode.



     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2016
  20. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    Jesus, wat ben jij zuur. Gelukkig weten we dat je dat al was voordat je de episode gezien had ... pfoeh.

    Wow, wat een aflevering. Ik ben nog aan het nashaken.
    Die beelden binnen in de battle in het midden ergens zijn heerlijk om te zien. Vooral die paarden die alles overtrappen.
    Dat omsingelen was een beetje kut, volgens mij moet het ook niet heel lastig zijn om dat omver te werpen wanneer iedereen naar dezelfde kant begint te rennen. Tis niet dat er 300 finest staan met een schild. Maargoed, we nemen het zoals het is.

    Het punt dat het leger uit de Vale komt deed me erg aan Lotr denken, oe de redding komt precies op het juiste moment. Maar zoals iedereen hier al zei, het voelt goed. Dus is het goed.

    Ik krijg wel een beetje irritatie van al die 'girlpower' die de hele tijd door de serie heen druipt. Heel chill dat er ook vrouwelijke fans zijn, maar het leuke aan de serie was altijd dat het zo lekker hard was. Al die vrouwen aan de top is nogal onrealistisch (Of heeft westeros en omstreken een vrouwenquotum?).
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina