Ik heb een Gift Card (50 euro) voor de Xbox One aangeschaft.
Ik heb de code ingegeven, dit lijkt gelukt te zij, en op mijn Microsoft Account staat nu :
- Transacties in je Microsoft-Account: 50 euro
- Tegoed op je Microsoft-Account: 0 euro
Nu wens ik te betalen met de Gift Card om bijvoorbeeld DLC (downloadbare content) te downloaden voor Call of Duty Advanced Warfare.
Wanneer ik echter het spel Call of Duty opstart, en dus DLC wil downloaden, staat daar geen Gift Card tussen waarmee ik kan betalen, terwijl er op mijn Microsoft-account staat "Transacties in je Microsoft- Account: 50 euro", dat is dus van die Gift Card.
Als ik extra content wil downloaden op de Xbox voor bijvoorbeeld Call of duty , staat er enkel mijn visa rekening ter beschikking (waarmee ik gewoonlijk de extra content betaal). Maar ik heb dus een Gift Card gekocht van 50 euro en nu wens ik die te gebruiken om extra content voor call of duty te downloaden, maar ik krijg dus geen optie om met de Gift Card te betalen, ik krijg die optie niet als ik in het spel van bv. Call of duty , extra content wil downloaden, enkel mijn visa rekening staat er tussen.
Ik krijg dus geen foutmelding. Ik heb wel een abonnement Xbox Live Gold. Misschien heeft het daarmee te maken??
Kan het zijn dat het eventjes duurt vooraleer ik kan kiezen om te betalen met Gift Card? Ik heb de code gisteren ingegeven (via microsoft account). Ik heb het opnieuw geprobeerd op de Xbox, maar toen zei die dat de code reeds was ingevuld.
Wat zou het probleem hier zijn dat ik (nog) niet kan betalen met Gift Card, terwijl ik die gisteren in de winkel gekocht heb en de code reeds heb ingegeven (en dat blijkt te werken) maar ik kan niet kiezen voor Gift Card in bv Call of duty als ik extra content wens te downloaden.
Of kan je met een gift card extra content downloaden van een gekocht spel bv extra content voor call of duty, of kan je met een gift card enkel spel kopen (dus geen extra content downloaden van een reeds gekocht spel) ?
Laatst bewerkt: 10 apr 2015