[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Bungie ... Wat een stelletje fuck-ups.

Error om mensen te joinen? Echt? Waarom merk ik daar niks van dan? Gaat langzaam maar kan nog prima spelen...

2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Lol net wanneer ik een beetje gehyped aan het raken ben voor destiny PVP krijgen we weer een PVP event cancel. Gaat lekker daar :). Nog maar een week langer wachten op me titan helm :)

3. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    inderdaad....8)

4. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Had er ook zin in, 335 helm grind. Gisteren weer even PvP gedaan, ging wel lekker zonder noemenswaardige lag vreemd genoeg.

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dubbel post :mad:

MightyMikeDX vindt dit leuk.
  6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hallo vijandelijke Titan .. wat ga je do .. nee, shotgun me niet ... nee ... nie doen.

... en dan dit;

Gelukkig komt @Graveheart me helpen. Die "zag" ook wat ... maar begreep er geen fuck van.

@Graveheart : Waldo ... hier stond net iemand geloof ik?
    @Rampage : Ja ... nu niet meer.
    @Graveheart : WTF man ...

Remo NL en Graveheart vinden dit leuk.
  7. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Haha was te verwachten:+

Previously ranked #17 the Monday before Omnigul Nightfall Tuesday.

Comparison:

As of Monday, June 13th, the Grasp ranked #17 and accounted for .961% of all Crucible kills

As of Sunday, June 19th, the Grasp ranks #1 and accounts for 8.6% of all Crucible kills

AnubisNefer, CrazY en Rampage vinden dit leuk.
  8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    @bulletproof010

:eek:

Holy shit. Gewoon even van 1% naar 8,6%. Moet zeggen, superfijn wapen met een hoge TTK. Maar gisteren met TLW, Hawksaw en First Curse ging het net zo goed. T'is maar net wat je gewend bent ... denk wel dat je in de IB (als die ooit komt) en ToO (als die ooit komt) dit wapen veel vaker tegen gaat komen.

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat!?

Een NF met Small-arms en Airborne? Nice.

WAAAAAAAAAAT!?

Een COE met Catapult en Grenade Kill Bonus!?

Bungie ... dit maakt je fout van het cancellen van IB en TOO niet goed

:+

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Adding points as I have time to:

• New patrol will not be connected to the current patrol and will need to be reached through the separate patrol icon on the Director

• New patrol will have (some of, if not all) the same Cosmodrome locations. Ex: You can go to The Divide on both patrols

• Rise of Iron raid takes place in the heart of the Plaguelands

• "Our number one priority for Rise of Iron was new content." -Barrett

• "We’ll definitely have a new PVP mode and maps." -Barrett

• "I think people talk about Destiny like it’s been here for decades. Eighteen months, this is our fourth expansion. 40+ updates to the base game." -Osborne (I thought this was a good fact to remind ourselves of)

• "So we want to get to a place where we can ship really great expansions like Rise of Iron and cool events like Festival of the Lost, and that’s sort of the full library of stuff that we want to deliver." -Barrett

• The live team is now the DLC team

• "I have to ask if Fatebringer is coming back." -Schreier ..."You’re a grown man. Don’t let Reddit push you around." -Osborne (Thought this was hilarious)

• "...Gjallarhorn is a really cool iconic weapon to bring back, and certainly there’s gonna be a list of things that do come back." -Osborne

• "...If you look through the screenshots in the press kit you’ll see some stuff in there. Some people on Reddit have speculated about a returning weapon. Maybe it’s accurate. Maybe that’s intentionally there to make them think about this." -Osborne

• "One of the biggest learnings that came out of Sparrow Racing was that people really enjoyed the generosity of the loot stream that was coming out of that....I think it was actually overkill—people were like fucking stop giving me helmets, holy shit." -Osborne
    Meer hier te lezen: http://kotaku.com/bungie-answers-and-dodges-our-destiny-rise-of-iron-q-1782354076

CrazY en Remo NL vinden dit leuk.
  11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435

Wat was die super toch bizar :') Kijk hoever ik ermee rondloop hahaha. Zelfs zo sterk dat het door lag heenknalde (te zien bij die 2e kill). Heerlijk om weer eens terug te zien

Rampage en MightyMikeDX vinden dit leuk.
  12. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Was weer ff lekker genieten gisteren in Destiny. Eerste pot elimination sinds ik gok 3 weken geleden (Ik denk dat omdat ik 3 sterling treasures bij de postmaster had) en meteen dit:
    Ik had gewoon bijna weer een Mark of the Unbroken als Crazy niet de laatste kill stal! :+

Daarna nog even een maat geholpen met VoG voor de No Time To Explain. Was ook weer lekker nostalgisch. Als laatst nog ff leuk classic FFA met Bullet en Crazy, wat ook wel voor herhaling vatbaar is. ;)

nawa, CrazY en bulletproof010 vinden dit leuk.
  13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dus toch. MightyMikesDicks! Aaaaaaaaait!

Trip down memory Lane in de VoG gisteren inderdaad. Kolere. Alleen jammer dat die maat van jullie echt glad geen idee had waar hij mee bezig was ... :+

Laatst bewerkt: 22 jun 2016
    CrazY vindt dit leuk.
  14. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Was indd echt heel tof paar potjes rumble op year 1 maps met @CrazY en @ShadowDX :D

Pls BUNGIE breng aub Custom Games naar destiny!! Zo gelachen gister met t neerschieten van elkaar!! :lol:

Hier dacht Crazy ff sniekie de heavy ammo te jatten... Jammer joh! ;)

nawa vindt dit leuk.
  15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gadverdamme wat een smerig schot :+

CrazY en bulletproof010 vinden dit leuk.
  16. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Heb derna ook ff keihard moeten lachen :lol:

Zo'n lol met crucible om tegen bekenden te spelen. Had nog leuker geweest als t potje met 6 bekenden was ipv 3.
    Kan serieus niet wachten op custom games maar ben bang dat dat pas in D2 komt.

17. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Kill stelen? Moet je effe wat sneller zijn.. ik voorkwam gewoon dat die titan ging reviven :+

Wij stonden goed op links.. Totdat meneer opeens riep: "Hou mijn oracle in de gaten!" Met andere woorden, val allemaal dood. Ik ben effe weg.
    En zo geschiede... :+

Prima schot.. Was inderdaad erg vermakelijk dat classic free for all!
    Wel jammer dat je dat filmpje niet post waar in te zien is dat ik met mijn universal remote je brains eruit schiet :+
    Oh ja.. Voidwall grenades for the win! Of niet Bullet :+

Laatst bewerkt: 22 jun 2016
  18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hij had de VoG nog nooit gedaan of wel?

Oracles > dood.
    Templar > dood.
    Gatekeeper > dood.
    Atheon > dood.

"Schiet op die Oracles he?"
    "Ja dat deed ik"
    "Lul niet. Je liep als een mongool naar voren".

Voor de rest vond ik je aardig tam tegen hem gisteren. Iedereen een beetje tussen neus-en-lippen door zeggen dat hij kut speelt ... zeg gewoon waar het op staat :+ Als jullie Waldo niet hadden he? :D

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Gewoon 3v3 matchmaken. Gaat vrij gemakkelijk. Kan je Waldo gelijk terugpakken voor die unbroken actie

bulletproof010 en Rampage vinden dit leuk.
  20. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Aardig tam? Eerste wat hij hoorde toen hij terug kwam was dat het eenmalig was zo'n geintje.
    Die jongen krijgt altijd al commentaar genoeg, dus hij weet het wel Waldo.
    Ik ben niet zo'n persoon die gelijk helemaal uit gaat vallen. Het is maar een spelletje.
    Dan erbij, ik hou er ook niet van om vanwege een spelletje geblocked te worden door iemand :+

MightyMikeDX en Rampage vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina