[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Viel toch wel mee? :+:+

2. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Kijk die elo win percentage :eek:
    Sta er toch elke x van te kijken dat die win percentage vaak ook de uitkomst is :p

BTW ik had in dat potje wel het belangrijkste punt gepakt : B-Line O-)

Laatst bewerkt: 23 jun 2016
  3. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Valt wel mee toch, zij hadden twee met een hoge ELO de rest wat gemiddeld of laag. Juist de laagste bij hun in het team had een dikke score. :) Maar gezien de percentages hadden ze wel meer kans om te winnen :D

We zuigen gewoon te hard! :p

bulletproof010 vindt dit leuk.
  4. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Hun hadde een 75% kans om te winnen op elo gebaseerd dan.
    Dat vind ik niet meevallen want meestal pakt het team met zo'n grote kans de win ook. Zat toevallig gisteren beetje naar te kijken en t viel me op dat t toch bijna altijd klopt.

Dit gezegd te hebben wilk dan wel ff laten zien hoe @CrazY , Dragon en ik het deden met trials op pantheon.
    Onze lastigste match die we kregen toen we flawless gingen ( 3 sunsinger warrior warlocks)

CrazY vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe toepasselijk. No Gun skill

CrazY en bulletproof010 vinden dit leuk.
  6. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Dat is de ViewTac scope.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hey DTG, Mike Rougeau here. I've posted my interviews and features on Destiny here before, and I'm a frequent lurker/commenter/occasional poster. I try to maintain the 9:1 rule so hopefully this passes muster.

Anyway, got to chat with Bungie again at E3 this year—this time with Rise of Iron executive producer Scott Taylor. There are some choice excerpts IMO.

On story:

you’re going to learn about what happened to the Iron Lords very definitively. We’re going to tell that story.

Regarding infusion staying the same, which Mashable kind of confirmed before but I got a very definitive answer:

I can go farther than that, yeah, absolutely. We hit a place with April where, you know, we introduced infusion in “Taken King” and we liked it, and then in April I think we further refined it to a place where we don’t feel the need to update that for “Rise of Iron.” So to be very specific any gear that’s come out since “Taken King” you can infuse to the light level that’s coming for “Rise of Iron.”

On what it will take to get the new Gjallarhorn:

with Gjallarhorn especially coming back we want people to be able to get it, but it’s going to be, you know, you’re going to play a quest to get it, and it’s hard! It’s a hard quest. It’s worthy of—you know, you want it to be—you want the rewards to match the effort. That’s a goal. Are we talking Black Spindle hard? [pauses] Black Spindle—I really loved that.

On the unreleased exotics everyone knows about:

What about the other exotics that people know are in there but they haven’t been released yet? Are those going to come in “Rise of Iron,” or before that, or— The only exotic we’re talking about now is Gjallarhorn. There’s going to be new exotics that come out, but we’re going to talk about those later. New exotics that people don’t know about? There are new exotics that no one has ever seen or heard of, yes.

On bringing back the olds raids:

when do you think is a good time to bring back Vault of Glass and Crota’s End—not "are you doing that” but when do you think would be a good time if you were going to? What I can say is that, you know, same with Sparrow Racing and all these other things, like, the raids being brought up, those things are things we talk about, like, I mean, obviously. For now we thought it was a better use of time to make a new raid and to really spend the time making that a great experience. Those are things we talk about, but you know, we’re not totally solid on exactly what we’re going to do to support right after “Rise of Iron.”

There's a lot more. It's kind of a monster of an interview. So here's the full thing: playboy.com/articles/will-destinys-rise-of-iron-give-players-what-they-want

It's a Playboy link, so even though we've been safe for work for a couple of years now, probably don't click it at work, because your boss might not know that. But do please read it if you get a chance. I'm pretty happy with this one.

See y'all on Felwinter Peak!

Edited for formatting

Godverdomme wat haat ik die PR praat. En dus gewoon keihard de vraag negeren over de niet gereleasede exotics. Gg bungo. Vooral erover blijven "talken".

Wat een verschil in transparantie en openheid tov cd projekt en blizzard...

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Je hebt 9 (?) Exotics die momenteel allemaal nog niet uit zijn gekomen. Hoeveel Exotics bracht TTK nou uiteindelijk? Glad geen idee ... Vraag me echt af waarom Bungie met deze Exotics te koop liep om ze vervolgens na 250 dagen nog steeds neit uit te brengen. Gewoon schandalig. Kwa communicatie naar de community heeft Bungie nog een hoop te leren. Sowieso heb ik al langer het idee dat misschien 25% van de content uit TTK eruit is gesloopt en word bewaard voor iets anders.

Let op. Rise of Iron komt uit, nieuwe Exotics zijn degene die we allemaal kennen. Wat Year 3 versies van Year 1 en 2 wapens en 3 nieuwe. HYPE!

Ach, hoe je het went of keert ... er is niet echt een Exotic die ik graag gebruik. Ja, de Twilight Garrisson was leuk met de Titan. Zowat alle Exotics (kan je ze nog Exotics noemen) zijn nutteloos of kapot generfed.

NERFED

9. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852

Exotics waren vroeger OP wapens. Omdat ze gamebreaking blijken, althans sommigen, is bungie ze gaan ontwerpen en aanpassen naar wapens die floreren in specifiekere situaties om variatie te stimuleren. Want de Y1 Lot brenger/zwarte hamer/Godzillahoorn loadout word na een tijdje ook saai.

TL;DR exotics geen end all be all wapens maar situationele gereedschappen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Rampage vindt dit leuk.
  10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat snap ik. Een Exotic balancen is lastig ... maar nu zijn de meeste of kapot of nutteloos geworden. Toch jammer. Want een Graviton Forfeit voor de Hunter is nu ook nagenoeg nutteloos na de Shadestep-nerf. Ik zie niet echt het resultaat wat Bungie voor ogen had m.b.t de Exotic nerfs/aanpassingen ... in PvP heerst de Pulse-Rifle enorm ... dat stimuleert de diversiteit niet echt omdat niks in de buurt komt van de Pulse-Rifles.

De Thorn, snap ik. Die tick-rate was gewoon bizar. TLW moest je leren gebruiken. Ook al was dat ding geweldig in Year 1 ... het had wel skill nodig. Hawkmoon hebben we nooit kunnen gebruiken maar had ook skill nodig. Toch jammer .. een Exotic moet, ondanks een unieke perk, toch nuttig zijn. Echter zie ik in PvP weinig diversiteit en gebruiken de meeste spelers dezelfde Exotics omdat er niks leukers/beters is.

11. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Mida? Universal Remote? Truth? Die Nightstalker helm van de Hunter? Die Sunsinger armpjes (beide!) voor de warlock? Die armpjes voor dubbele tripmines met hunter?
    Zo maar een greep uit de exotics die ik graag gebruik en het nut van in zie.
    Vraag effe aan @bulletproof010 hoe hij denkt over mijn remote :+ die gebruikt ik namelijk pas 2 dagen.

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Universal Remote is een leuk wapen voor dichtbij en close-quarter mappen.

Voor de rest zie ik ook meer Exotics in je lijst terugkomen waarvan het effect m.b.t de class is generfed :+

Ahamkara's Spine > Hunter Tripmine NERF
    Nightstalker Helm > Shadestep NERF

Snapt u mijn punt?

13. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Universal Remote is echt dikke bullshit.. :mad:
    Een shotgun hoe exotic dan ook mag niet iemand van 15 meter neermaaien, dat heeft gewooon totaal niks meer met skils te maken.... Van mij mag dat ding snel aangepakt worden door de nerfhammer van BUNGO :+
    Oh en als ze dan toch bezig zijn... Striker titans kunnen ook nog wel een nerfje krijgen als t aan mij ligt.:p
    Fucking bullshit Jug Titans met smerige shotties.... |:- GTFO!!!

@Rampage mn tarantella chest werk prima hoor! Perfecte exotic voor de dansende hunters!
    Warlocks hebben hun Ram en Nothing menacles nog die prima hun werk doen.
    Titans hebben de armanterium en NoBackUpPlans.. Dus opzich valt t wel mee toch:)

En tripmines doen t nog prima... Je moet ze gebruiken zoals ze bedoelt waren... En niet op jan en allemans neus proberen te plakken.
    Tja en shadestep.. De meest OP evade move die er is.. Waarmee je alles (lees Skip en andere tracking bullshit en de firbolts) kan ontwijken dus ergens wel eerlijk vind ik... Want wrom zou een shadestep wel dat kunnen ontwijken en mijn blink niet:+ ( en ik krijg nog is een extra penalty van -1 recovery voor t kiezen van blink)

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat mag alleen jou Party-Crasher +1 of Matador :+

15. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
  16. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Je weet best wat ik bedoel.. viespeuk! :+

@Rampage ik gebruik echt amper shotties meer... Kijk maar naar mn totale shottie kills en sniper kills;)
    Probeer me sniper als shottie te gebruiken.. Noscope/blinkstrike FTW!

CrazY vindt dit leuk.
  17. nawa

Leuk Bevonden:
    852

Ben ik niet mee eens op beide punten. Shadestep nerf is nauwelijks meer merkbaar. En je weet dat ik een fervent koproller ben die als een rabbit on crack beweegt. Ik merk dat ik de ene shadestep die ik heb beter gebruik en veel meer slide. Sliden is zo underrated.

Titans(laten we uitgaan dat ze geen Twilight garrison dragen) en warlocks, gunslingers en bladedancers hebben geen evasive abilities. De night stalker had er twee. Het was gewoon teveel. Het zelfde geld voor twilight garrison. Het is een ability die je moet belonen voor timing en skill en niet voor het simpel weg spammen van de ability.

Graviton forfeit nutteloos lichtjes mee eens want Bones of Eao, Kappa.

Over de pulse rifle meta. Over 3-4 weken is het aantal grasps in de crucible weer wat lager spelers die de gun niet begrijpen(git gut faggits) zullen de gun overrated vinden en terug naar hun andere primaries schakelen. Het grasp gehalte zal wel hoger als voorheen blijven wat logisch is. Ik vind het niet zo heel erg want de haksaw en suros pdx zijn goede competitors met de grasp.

Pulse rifle zijn sterk maar niet overpowered. Ze gaan 1:1 op tegen handcannons waar de theoretisch de handcannon meestal zal winnen vanwege de TTK. Tuurlijk op de langere afstanden zijn pulse rifles beter (optimale gebruiks omstandigheden) met een handcannon moet je dichtbij komen en headshots raken. High risk high reward.

Geloof me ik heb meer dan 5000 grasp of malok kills en hoevaak ik ben outgunned door een handcannon in een eerlijke 1v1 waar beide spelers tegelijk op elkaar beginnen de schieten is zeker niet niks.

Uitspraken gebasseerd op eigen pvp ervaring

Denk trouwens dat exotics niet zo snel de primary slot gaan in nemen met uitzondering van sommige exotics. Tlw, UR, Mida.

Het voordeel van legendaries is dat er perks op kunnen rollen die je speelstijl gewoon veel beter complementeren.

MightyMikeDX vindt dit leuk.
  18. nawa

Leuk Bevonden:
    852
    Denk dat wij een potje tegen elkaar moeten doen

Sent from my iPhone using Tapatalk

MightyMikeDX, CrazY en bulletproof010 vinden dit leuk.
  19. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    bring it on ;-)

MightyMikeDX vindt dit leuk.
  20. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Dus vnaaf doet @nawa mee met een potje free for all ? :+

nawa vindt dit leuk.