[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Ieder z'n ding, maar ik heb ook een beetje het idee dat je je er nooit in verdiept hebt...

pCARS 2 gaat nog wel eventjes duren. In die zin dat ik hoop dat ze hebben geleerd van de - als we heel eerlijk zijn - dramatische launch van pCARS. Mijn god, wat een bug festijn was dat. En nog steeds zijn bepaalde veel voorkomende problemen niet opgelost. Het is dat er geen echte concurrentie was en is, anders had ik de game allang van m'n Xbox verwijderd.

B Tender vindt dit leuk.
  2. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Mij lijkt die Nascar game wel gaaf. Altijd close racing, altijd spannend. Natuurlijk zijn de circuits niet spannend, dat ga ik niet ontkennen. Het is eigenlijk een potje schaken, alleen dan met 300km/u! Hopen dat er veel mensen in de lobby's kunnen, dat de physics goed zijn en dat de regels goed zijn toegepast. Laat maar komen!

WorkingTitle vindt dit leuk.
  3. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Hoe lang koelt bij jullie de TX na ca. 2 uur gamen? Heb het idee dattie tegenwoordig daar veel langer over doet. Zo'n 5 minuten ofzo. En heb dan een paar keer een race van ca. 10 minuten gereden. Zondag na de Cup-race was dat ook zo'n goede 5 minuten.

4. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Wel geinig dat max ook pcars speelt. :p

AntraXxX vindt dit leuk.
  5. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    al is dat niet bij Max thuis, maar op het kantoor van Playseat.

6. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    is niet thuis indd.. Ik denk dat hij thuis even niks doet met racen.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Thuis heeft ie ook wat staan hoor:

Bidle en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  8. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Leuk als straks vr voor de xbox er is. ( waarschijnlijk alleen op de nieuwe xbox denk ik dan) vr en pcars moet geweldig zijn.
    Hoorde vorige week dat SMS geen plannen heeft voor de PS4 VR dus dat wordt weer terug naar de xbox met pcars.

9. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Enkel jammer dat je met de X1 vast zit aan een enkel scherm.

Denk zelf er nu over om over te stappen naar een PC, toch wel nog gaver. Althans wat ik zie aan filmpjes en lees.

Alexknl vindt dit leuk.
  10. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Dat zeer zeker maar ik heb geen pc meer en ik ga er ook geen eentje meer kopen. Dus ik zit vast aan de xbox en ps4? :)

Bidle vindt dit leuk.
  11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Hier ook niet,.. heb het bij de komst van de eerste Xbox de deur uit gedaan. Dit was/is veel makkelijker. Echter nu ik dat racen steeds leuker vind,.... tja, wil je toch stiekem meer. Terwijl het nu met een stuurtje en stoeltje al eigenlijk te gek is. ;)

12. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja is zeker waar. Maar ondanks ik racen erg leuk vind, vind ik de kosten van een nieuwe pc etc niet te verantwoorden. Komt ook door het feit dat ik gewoon te weinig tijd heb om echt veel te racen of gamen opzich.
    Ik hou het maar bij de console..

13. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Dat is inderdaad de andere kant. Kost allemaal behoorlijk veel geld en eigenlijk staat het niet meer in verhouding met het plezier dat je beleeft op een console. Ik merk nu dat ik toch minder vaak race, omdat ik dan in mijn stoeltje wil zitten en die moet ik dan te voorschijn toveren. Dus dan denk ik vaak,.. laat maar geen zin in.
    Als ik voor de PC ga, dan wil ik ook gelijk een vaste plek, maar voorlopig is het nog lang niet zo ver. Duurt altijd wel even voordat ik een dergelijke knoop doorhak. Stoeltje en stuur heeft ook iets van 3 jaar geduurd,..... :x:)

Enfin, de keuze is reuze en voor ieder wat wils.

Laatst bewerkt: 31 mei 2016
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  14. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol indd. Ik ga ook gewoon weer een stuurtje aanschaffen. Ik mis hem toch echt wel. Ondanks dat het sturen met de controller prima gaat. Ik gebruik de tilt motion steering op de dualshock controller van de PS4.
    Maar ik koop geen dure meer. De T150 van thrustmaster is meer dan genoeg of eventueel terug naar de Xbox en dan met de nieuwe TXM van thrustmaster..

Bidle vindt dit leuk.
  15. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Heb jij voor mij een link naar waar word gezegd dat SMS geen plannen heeft voor de PSVR voor project cars?!

16. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    allstyles vindt dit leuk.
  17. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik vind trouwens die Dallar DW 12 Indycar echt wel een vette wagen om mee te racen zeg.
    Vanmiddag een tijdje Hockenheim classic gereden met deze wagen. Best prettig sturen..

18. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
  19. NullMicrobe6099

NullMicrobe6099 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
  20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Zal ook niet voor Pcars 1 zijn maar voor Pcars 2.

Deel Deze Pagina