Vamos. Doe maar een ijzeren onderbroek an. Ik kom sliden in je balzak Sent from my iPhone using Tapatalk
Dat artikel van kotaku waaraan gerefereerd wordt wel interessant. Geeft wel wat inzicht! We hebben uiteindelijk een hoop gemist wat nu doorgeschoven is na destiny 2
Dat is al van 8 maanden terug ofzo Niks nieuws dus. Zou kunnen natuurlijk dat je dat gemist hebt, maar het zegt alsnog niets over of er wel of niet meer content gaat komen. Als ze nou concreet zouden zijn dat er door het ditchen van last gen meer mogelijkheden zijn, top. Maar nee, Bungie wil graag vaag blijven en niks zeggen met veel woorden.
Hun test team is erg positief over de aankomende DLC. Joh "We had a big play-test at our studio and the developers thought the Rise of Iron was utter shit. We will release it anyway!"
komt/is een patch beschikbaar https://www.bungie.net/en/News/Article/44876/7_Destiny-Hot-Fix--06232016
Tl:dr patch voor pvp bugs. Mirgen trials volgende week inshalla iron banner Sent from my iPhone using Tapatalk
Laat Iron Banner maar komen. Kreeg met mijn Warlock clash al redelijk lekker onder de knie en heb met mijn WL al een hogere rep met Crucible dan met mijn Titan. Als ik weer vol in Destiny ga, niet met herpes weer, dan ga ik ook even iemand vragen voor die story content. Ik hou het lekker bij 1 char en met mijn warlock vertoon ik nu betere skills dan met mijn titan. Alleen ik schijt nog zeven kleuren stront met die sluip missie voor Crota's Soul.
Alsof je Crucible rank wat zegt over je skill En wat is dat nou voor gezeik over die simpele klotemissie? Sluipen? Er wordt aangegeven waar je niet moet wandelen met een rode cirkel FFS.