Wat @Nukem 007 zegt, maar zoals eerder al hier aangegeven was zijn het vooral kleine flauwe verwijzingen die wellicht gaan zorgen voor een grotere opmaat voor deze franchise. Heel benieuwd naar een vervolg. Zolang ze Cataclysm maar niet doen.
10 Cloverfield Lane Spoiler: Hoi 10 Cloverfield Lane, ik vond de eerste Cloverfield echt tof. Deze was ook wel vermakelijk en spannend tot het eind dat ze naar buiten gaat met die neppe aliens, molotov gooiend een schip alien kapot maakt en er natuurlijk andere zijn voor een vervolg, bah wat een vieze nasmaak.
Ja dat zei ik ook al laatst... Maar dat komt misschien omdat alles herkenbaar is omdat je het boek hebt gelezen. Dan maakt het verder niet uit want je weet toch al hoe het afloopt Iemand al naar ID geweest?
ID krijgt matige reviews zo te zien.. Achja, volgende week naar Finding Dory. Die film vind ik nu interessanter
Vier sterren in het NRC. http://www.nrc.nl/next/2016/06/22/oudjes-redden-de-aarde-1628493 Ik snapte er niets van. De trailer is verschrikkelijk.