Voor mij is het even klaar de komende weken in ieder geval. Te druk met andere zaken en ik vind het nu eigenlijk wel lekker om af en toe een andere verloren game op te pakken Maar wat mij betreft gaan we later zeker weer racen hoor
Het is hier te warm om te racen. Vind het daarom niet heel erg om het even op een laag pitje te zetten. Zijn nog genoeg games die ik moet spelen maar vaak kies ik toch voor Rocket League... Grappig dat zo'n eenvoudig spel zo leuk is om te spelen. @Rossi46, heb jij GTA gehaald? Mocht je een keer online willen verkennen, stuur mij een uitnodiging. Heb hem wel voor de XB1 gehaald maar eigenlijk nauwelijks gespeeld (kon hem ruilen met iemand voor BF Hardline, 2 maanden voordat hij in de vault kwam).
Nou, ik heb de game al 1,5 jaar maar nooit de moeite genomen om de story line volledig door te spelen Komt doordat het zo'n heerlijke game is om gewoon wat in de rondte te klooien Online ook nog nooit gedaan, ook een beetje afschrikt door de verhalen dat je daarvoor toch wel een beetje een GTA-baasje moet zijn, omdat je anders genadeloos de Sjaak zult zijn. Maar lijkt me eigenlijk wel leuk om een keer te proberen Kan echter niets beloven over hoe en wanneer omdat ik nu enkel game als daarvoor tijd beschikbaar is. Nu we het er toch over hebben; anderen hier zullen toch ook wel GTA hebben? Is wel een must have, al zeg ik het zelf. Wellicht een keertje met XBW-racing online in de rondte gaan klooien
Ik heb gta 5 en ben online een baasje (lvl 260), Wiethok heeft hem ook weet ik. Laten we keer een avondje afspreken!
ik heb hem ook maar ben van plan om eerst The Crew te gaan proberen. Dus als mensen daarin willen racen, geef een gil.
gta heb ik idd ook.. Speel dan zelf meer CEO en soms de laatste heist.. Online ben ik nu lvl 226 ofzo.. Heb de game na de laatste update weer opgepakt daarvoor anderhalf jaar niet ofzo.. In het begin wel heel veel op 360 gespeeld.. Keer een avondje GTA lijkt me ook wel lachen idd
Die heb ik ook een tijdje gespeeld, maar eigenlijk maar weinig. Ook hierbij kan Wiethok je de helpende hand toesteken
Oh trouwens - voor de liefhebbers - de NASCAR Sprint cup rijdt nu op Sonamo. Live op Ziggo Racing (later deze week komt er vast een samenvatting op Ziggo Sport).
Heb ook GTA5. Vond het racen op de X360 destijds zó leuk. Toffer dan menig racegame. 'The Commute' of 'Dipping In' met 16 man, fucking legend. Heb hem toen ook weer voor de X1 gehaald, maar ben nu van mening dat online helemaal stuk is. Je komt nu allemaal van die zelfbouw banen tegen die echt fokt op zijn om op te rijden. Oh en ik heb ook nog geen één potje op de X1 kunnen joinen met m'n vaste GTA maat. Joinen mislukt iedere keer of je komt beide in een andere lobby terecht of je wordt weer helemaal teruggegooid naar de single player en bent dan weer 8 uur verder voordat online weer geladen is. GTA5 was echt het beste spel ooit in de maanden na de release, maar ik had hem echt nóóit voor de X1 moeten kopen. 3 races gedaan in totaal denk ik maar wel 56 dagen naar een laadscherm gekeken.
Gisteravond met Asjemenou en Wiethok in The Crew gereden, dat was wel lachen om samen wat missies te doen. Joinen en samen rijden gaat ook best makkelijk.
opzich is het ook wel een leuke game. maar wel een game om met een paar man te doen.. Map is te groot om alleen door heen te rijden
Had ooit een trial gedaan en toen vond ik het echt verschrikkelijk rijden. Had het binnen 5 minuten al opgegeven. Had eerder pcars gespeeld en dan is het wel een flinke overstap. Moet hem eigenlijk nog een keer opstarten. Hoorde ook wel redelijk positieve dingen over de laatste NFS, ook daar ben ik nog niet aan toegekomen.
Gta online racen heb ik ook veel gedaan, alleen door het hele "bump-boosten" is het voor mij allemaal wat minder Tof geworden. En daarnaast zijn er tyfus weinig lobbies zonder het irritante "catch Up". Want dat is echt heel irritant. Ook zijn bepaalde klasses echt niet meer eerlijk ivm overpowered auto's zoals the "Sterling GT" in de classics. Die auto is op alle banen gemiddeld iets van 4 of 5 seconden sneller als alle andere. Motorraces zijn het leukst, maar dat je sneller gaat met een wheelie is dan weer niet zo tof. Trouwens, the commute is echt een kutbaan. Helemaal door dat klote catch-up.
Ja, maar ik heb zoveel lol gehad met The Commute in de begindagen. Dat je met z'n 16'en die tunnel in dook, en er maar 1 of 2 ongeschonden uit kwamen. En vond catch up wel leuk. Moest je je eindsprint 'plannen' omdat je ook te vroeg de leiding kon pakken
Down the Drain was ook tof ja. The Grand Tour was ook vet. Eigenlijk waren alle originele banen goed te doen. Vanaf het moment dat je zelf tracks kon bouwen (en Rockstar die in de roulatie gooide) was het uit met de pret.