Jullie zijn nog verstokt aan dit spel. Ik merkte na een kaartje trials alweer dat ik genezen ben dus... Gewoon een keertje een party joinen van mensen die Destiny aan het doen zijn Geel! Die willen jou vast wel verder helpen!
Dan moeten ze in je vriendenlijst die game wel spelen. Was speciaal ervoor al om raid tijden online gegaan, wat meestal tussen 20.00 en 21.00 uur is, standaard raid tijden in MMO's. Maar goed, zal het de komende tijd wel blijven proberen op die tijden. Anders even mijn warlock skills in Clash testen met @Hybrid , vind ik ook wel best voor een keertje.
Raids worden bijna niet meer gedaan, maar je kan natuurlijk ook altijd met Hybrid gezellig wat pvp spelen!
Nou, er lijkt nu al het een en ander fout te gaan. Nightfall die 8 modifiers heeft, Heroic strikes ook iets van 6, mensen krijgen error codes. Lekker bezig dus
Hmmmm... Heel raar dit. Na een paar sweaty potjes, kwam ik vervolgens in potjes zoals ik ze uit Y1 ken. Waren echt leuke potjes die nog best spannend waren ook, maar iedereen groene bar en je raakte iedereen gewoon. Misschien lag het wel aan zone control, maar dit was wel weer de multiplayer waar ik destiny voor speelde edit: ja dus Madd Monkey NL 26 Kills 4 Deaths 6.5 K/D 1500 Score Current Elo: 987 | Titan 40
Heb ik net gedaan. Ik kom vanavond z.s.m. online en dan zien we wel verder. Jammer van de raids, daarvoor moet je denk ik echt geluk hebben tegenwoordig.
Vandaag heerlijke potjes gehad met de hawkmoon, gun voelt echt weer fijn aan. Voorheen altijd veel met tlw gespeeld. Maar daar kan ik nu echt helemaal niets meer mee hoop dat ik er gewoon weer aan moet wennen ofzo