Heb hem inmiddels geadd en Destiny staat klaar om gespeeld te worden. Ga zo even online, misschien een strike doen, of wat clash.
Ik trap wel af. 1. Dat goede en vooral verstaanbare communicatie tussen teamleden essentieel is. *krgrwwtwwwww* ye *krftwwgggt* llow hi *kkrgfffftttt* er *kkkrrrggt* ove *krrrt* r
Gast, eerste keer en jullie gaan al helemaal lijp. Hey, had last kill in die geownde match. Give me some credit! Eerste keer Iron Banner met mijn Lock ook.
@Tiberius whaaaaat wij helemaal leip gaan? Viel wel mee toch . Maar goed moest wel even gniffelen toen je een kill maakte. Jaaaaa een kill ik heb een kill . Alleen even serieus nu: echt je microfoon is echt slecht. Je bent naast de vele kraak en ruis geluiden ook erg zacht qua volume. Dus als je slim bent dan fix je even die mic. En zoals je al zelf al aangeeft. Zet dan de standaard microfoon op je bats!
Nog wat mensen die misschien samen wat iron banner willen spelen? Voeg me toe op xboxone: eagledilla nl
Suros PDX-45 Roll 1: SLO-19/SPO-26/SPO-57 | Fitted Stock/Casket Mag | Icarus | Speed Reload/Rifled Barrel Roll 2: SLO-19/SPO-26/SPO-57 | Hammer Forged/Oiled Frame | Private Eye | Snapshot/Smallbore Roll 3: SLO-19/SPO-28/SPO-57 | High Caliber Rounds/Feather Mag | Hip Fire | Snapshot/Hand-Laid Stock Dit zijn de rolls van de PDX-45 deze week. Welke is het beste? Ik neem aan dat ze allemaal schijt zijn, maar ik las dat je hem deze week weer kon kopen, dus doe ik dat maar. Een aanrader voor de scout rifle fans: deze week is de Cocytus SR4 te koop. Dit is volgens mij een wapen wat niet vaak beschikbaar is en best goed in PvP is.
Klopt, gister was rampzalig. Continu die melding, verlate drops, sniper headshots die totaal geen damage deden. Titans die oneindig shield hadden etc ga zo maar door. Er is wat goeds mis daar.
Zo meteen even die quest voor heroic strikes op mijn lock afmaken. Kijken of ik er ook zo'n last van heb, maar toen we eergisteren speelden met wat XBWers, kon ik het ook al merken. Werd zelf een keer met een onmogelijke curve shot gekilled door een hunter, door een muur. Had echt gehoopt dat dit soort ellende niet meer in games zou voorkomen, zeker de moderne niet.