Ik zit heel hard aan NG ++ te denken. Ben nu rond level 160 en mensen aan het helpen met de eindbazen. Ik begin het gevoel te krijgen dat ik toch wel erg makkelijk overal doorheen ga nu. Twijfel
Ben ng+++ op level 198 Had op een geven moment meer dan 2,5 miljoen op ng+ door die kut Concord Kepts te farmen. Moest toch mijn souls uitgeven hahaha. Heb in ++ bijna niet hoeven levelen vanwege dat ik OP ben als fuck. Alleen als ik echt mijn souls kwijt moest. Maar was daarom ook zo klaar met ++ (binnen 6 uur) en dat vond ik ook niet erg. Geen zin in heel veel uitdaging in de 3e pt met dezelfde caracter. Wilde gewoon de plat en voor de uitdaging start ik binnenkort een nieuwe caracter alvast voor de DLC. Ben voor de lol weer begonnen met DS1 maar kom er niet doorheen. Iets te sluggish en outdated imo. Ben gestopt na de Gargoyles.
Nou paar weekjes verder uitgespeeld , non stop gespeeld ! En nu ? PlayStation 4 kopen met Bloodborne ? I want more
Zit wel zwaar te overwegen om het te doen , aangezien Nioh ook uitkomt voor de ps4 en niet voor de Xbox one naar mijn weten . Pfff keuzes keuzes .
Gewoon doen man Net The Nameless King verslagen.. Na al die verhalen was ik bang lange tijd vast te zitten maar had er echt een stuk minder moeite mee dan Lothric. Ging echt lekker . Nu alleen nog de laatste boss..
Net begonnen aan DSIII en mag mijn souls nu inruilen en levelen. Nog wat tips voor een beginner? Ik heb de indruk dat er iets meer stats etc zijn dan in Bloodborne. Je lijkt ook meer te kunnen met het enhancen van wapens etc.
Als tip zou ik zeggen: Vooral rustig blijven en anticiperen op de vijand. NG++ voeld hetzelfde als NG+ lijkt het. We gaan weer richting het einde
Kies een build en stick to it. Basic: STR build of DEX build. Focus op je primaire stat en Stamina en Health. Ik zou stamina zo snel mogelijk naar 20 brengen, net als health. Ik ben zelf voor een snel 1h STR wapen + shield gegaan in de meeste gevallen. Zeker bij de bosses. Een 100% physical shield is een lifesaver dan. Uiteindelijk ben ik gaan toewerken naar vigor, endurance en strength op 40. Agilty naar 16 for bepaalde weapon requirements. Er is een aparte stat die ervoor zorgt dat je zwaardere equipment kan dragen, Vitality. Breng die uiteindelijk naar 25 of hoger als je in Heavy armor wil rondlopen. Zorg er voor dat je weight altijd onder de 70% is zodat je een fast roll doet! Items in de secondary slots tellen ook mee voor je weight, dus ook die bow in het tweede slot. Equip daarom slechts een sword en shield en vervang die tijdelijk wanneer nodig, maar ga niet rond lopen met wapens in de secondary slots. Om te kunnen summonen moet je embered zijn, maar dan kun je dus ook geinvade worden! En verder, explore goed, dit wordt beloond met items, souls, secrets, etc! Schroom niet sommige stukken te farmen voor souls en dus levels. Soms is overal langs rennen een zeer belangrijke tactiek! Good luck!
Woo-hoo. Net uitgespeeld met de Usurpation of fire einde. Soul of Cinder ging echt lekker.. Echt maar paar flasks gebruikt Ik ga nu denk ik eerst proberen om wat dingen te farmen voor de Covenants voordat ik naar Ng+ ga.. Of is het verstandig om het later te doen? Niet heel veel zin in.. Even kijken hoe lang dat gaat duren
Zo heb de game echt al maanden niet meer gespeeld Zit/zat zolang vast bij dancer of the boreal valley dat ik de game eigenlijk niet meer gespeeld heb... noob Toch maar weer is verder gaan.
Nou, Eindelijk klaar met het farmen van alle items voor de Covenants en alle side quest gedaan,, Echt belachelijk dat het zo lang duurt met de Proofs en de Shackles. Ik bedank Rien Voor het helpen met de Shackles.. Door het farmen en online helpen met het verslaan van Bosses ben ik nu level 179. Ik denk dat het nu tijd is om in New Game+ te gaan
Fantastische game weer hoor. Je merkt wel dat ze met deel 3 alles geperfectioneerd hebben ten opzichte van de eerdere delen. Vond Bood Borne ook een erg toffe game, maar ik merk dat ik gewoon veel meer heb met de Dark Souls games. Tof ook dat de game een ouderwets boekje heeft met informatie. Lekker nostalgisch
Heb een strength character en vooral mijn stamina omhoog gebracht. Ook nog iets aan faith geloof ik zodat ik ook nog wat kan healen met een basic spell. Verder was ik die 70% regel vergeten. Als ik onder de 70% beladen ben dan rol ik sowieso sneller?