+1 Denk echt dat mijn CoD leven voorbij is. Totaal verschillende games, maar dit spreekt me zoveel meer aan. Dus grote kans dat ik hier vaker zal posten.
En ik maar denken dat ik in het topic Battlefield 1 beland was,.... Enfin, komt goed en ik ga me lekker vermaken. In de tussentijd kunnen we wel een pot inzamelen à la Saving Private Ryan. Dan vertel ik het wel als er genoeg in zit. Houden we iig lekker een passende sfeer erin.
Alles wordt beter maar de 2 dingen waar ik het meeste voldoening en plezier uithaal zijn compleet geschrapt. Het ziet er allemaal tof uit hoor maar ik weet nu al dat ik mijn 'Little bird' en RPG veels te erg ga missen en ik ben er heel erg bang voor dat ik deze game absoluut geen honderden uren kan spelen. Ik heb een schijthekel aan dogfights en de RPG bestond in WW1 nog niet. Ik zie het in tegenstelling tot alle anderen heel somber in eigenlijk...
Emo omdat je niet meer enorme killstreaks in die gestoord goede Chopper kan maken? Er zit overigens een Rocket Gun in de game. De RL van de tijd
ik zag trouwens dat de standaard versie op BOL.com €59.99 is en digitaal via de store €69.99 ... dat is toch raar ?
Dat is eigenlijk heel logisch. De winkels/retailers doen normaliter het merendeel van de marketing. Als MS de spellen voor dezelfde prijs zou aanbieden gaan de retailers geen geld uitgeven aan marketing. Daarnaast kan je digitale spellen met iemand delen dus betaal je in principe maar 35 euro.