1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Pff zit er weer helemaal in. Had nog een savegame staan idd, maar ben lekker opnieuw begonnen.
    Net de eerste griffin gekilled! Op naar nog meer grandioze avonturen :cool:
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind die nieuwe Gwent faction Skellige niet tof. Erg zwak. Met Nilfguard wals ik overal overheen, maar met Skellige is het soms knap lastig ...
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gloeiende gloeiende ... wat een hoop vraagtekens nog op de map en ik ben al 20u bezig ofzo ....
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  4. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Hahaha.. ben je al in het volgende gebied? Dan denk je whoooooooot wtf wtf whooooooot. En zie je al je vrije tijd aan je voorbij vliegen :p
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heeft B&W nog een map ?? No way ....
     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Volgens mij bedoelt hij gewoon het tweede stuk land waar je komt in de basegame. Velen/Novigrad. ;)

    Ik heb TW3 momenteel op 'hold' staan, kom amper toe aan het gamen en ben nog in afwachting van die nieuwe videokaart... 5 uurtjes B&W waren tot nu toe wel _O_ !!
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zo, alle vraagtekens weg gewerkt en de quests aan het afronden ... Ben benieuwd hoeveel main quest er nog is. Moet zeggen dat ik
    vampires
    nog nooit zo gaaf weergegeven heb gezien als in B&W, zowel qua lore als gedaantes, etc. Scary shit :)
     
  8. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Yup yup wat een expansions. Ben zelf bijna klaar met blood and wine. Daarna doe ik mn xbox one versie van TW3 weg voor 3 tientjes ofzo.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben ook bijna klaar met B&W. Heb alleen nog de MQ open staan. B&W is gewoon nog beter dan de main game. En ik blijf momenten houden dat ik echt in Awe naar het beeld zit te kijken. Echt een van de mooiste games tot nu toe en dat voor een open world game!
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Game heeft ziek veel content, maar al die monster dens in Velen en vooral smuggler cash in Skellige is wel mega saai
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoef je natuurlijk niet te doen. In de base game liet ik ook veel links liggen.
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dat kan, maar het is uiteraard in het spel gestopt om er iets mee te doen en om te kunnen opscheppen over het hoge aantal uren content.

    Verder ook een van de weinige echte kritiek punten die ik kan vinden voor dit spel. Op Main quest na bijna door de game heen en kan gerust zeggen dat dit spel tot mijn favorieten hoort. Koop normaal geen betaalde content maar ik ga nu zeker de uitbreidingen kopen.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is een mogelijkheid om er wat mee te doen :) net zoals die treasure hunts. Net zoals death march, maar ook een Easy. Jij heb de keuze en een game waar zoveel content in zit, vind ik het juist fijn als die keuze er is.
     
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Als je ze beetje bij beetje doet valt dat reuze mee.. Heb die van de basegame en HoS nu allemaal gehad. Juist de unieke locaties of 'easter-eggs' die je hierdoor ontdekt vind ik super!
    Verbaasde mij er ook over hoeveel mooie en soms grote gebieden er nog ondergronds zijn te ontdekken. :thumbs: (bijv. alle Witcher-gear diagrammen verzamelen vond ik echt een geweldige ervaring)

    Vind het in ieder geval een stuk minder saai dan het exploreren in een "The Elders Scroll" game, daar waar elke locatie aanvoelt als een 'copy / paste" van de vorige...
     
  15. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Helemaal mee eens. De diagrammen of smuggler's cache zoeken vind ik geen probleem en zelfs leuk. Vorig jaar de game al een keer uitgespeeld op normal en toen express veel side quests etc. laten liggen, zodat ik bij een new game+ toch nog veel nieuws kan ontdekken. Nu ben ik alweer even met een 2e playthrough bezig en geniet weer vol op. Heb al veel rpg games gespeeld, maar deze staat toch wel op nr.1
     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Het probleem bij The Witcher 3 is misschien wel dat er te veel vraagtekentjes tegelijk op je kaart worden geplaatst. (daarom ook niet te snel al die 'notitieborden' inlezen is mijn tip, enkel doen als je nieuwe content zoekt)
    Dit kwam in het begin namelijk ook iets te overweldigend over op mij waardoor ik lang niet goed wist waar te beginnen of wat te doen. Zeker omdat ik als 'perfectionist' altijd alles compleet wil maken kan zo'n grote hoeveelheid content snel als 'saai' gezien of ervaren worden.
     
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja er staan echt veel vraagtekentjes maar als je alles een beetje om en om doet (main-quest, side-quest, exploren) dan blijft het leuk. Het enige wat ik echt een beetje saai vond waren de schatkistjes etc. in de zee rondom Skellige, omdat je die allemaal per boot moest bereiken. Maar voor de rest vond ik het alleen maar gaaf dat er zoveel content was. Sowieso TW3 > alle andere games van deze gen.
     
    RaouLioo en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  18. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik heb die vraagtekens op de map uitstaan . Ik vind dit persoonlijk leuker, omdat je zelf alles moet zoeken en niet wetende wat je tegenkomt.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ook uitgespeeld! Blijkbaar het slechte einde :eek: Morgen nog eens een beter einde proberen :)
     
  20. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb hem weer gehaald voor xbox one nadat ik hem op ps4 had gespeeld. Zijn die dlc het waard om te halen?
     

Deel Deze Pagina