Gister heb ik weer de SNES geinstalleerd om nostalgische gevoelens naar boven te halen. Het is in één woord weer geweldig om de oude klassiekers weer te spelen. Zelfs in deze tijd zijn de spellen nog zeer vermakkelijk.
Vooral Zelda a Link to the Past zit zo verschrikkelijk goed in elkaar voor zijn tijd. Wanneer je het spel opstart en de schitterende zelda muziekjes weer hoort dan moet je gewoon aan vroegah denken.
Bij het spel heb ik zelfs nog een kaart van Hyrule en Orgineel Japans boekje en gewoon Engels boekje.
Ook MarioKart blijft nog verschrikkelijk leuk, vooral in de battle mode tegen vrienden is het geweldig. Zelden zo veel lol met een game gehad de laatste tijd. Ook die Asterix game waar jullie het eerder in dit topic over hadden heb ik nog liggen, die game was echt sick moeilijk.
Echter het moeilijkste spel van allemaal is De Smurfen. Als je hierin game over gaat moet je helemaal overnieuw beginnen. Het is nog wel een spel dat voor kinderen bedoelt is, ik heb veel moeilijke games uitgespeeld, maar de smurfen is toch wel het moeilijkst van allemaal.
Zo zonde dat Nintendo volledig is weggezakt.Fuck de casualgamers en de bewegingsgevoelige controllers.
Laatst bewerkt: 26 feb 2011