250 titels daar zal vast wat voor me bij zitten. Hoop op een mooi deals voor: Just cause 3 Doom Mad Max Layers of fear Rise of the tomb raider Alsof me backlog nog niet groot genoeg is
Hoop zelf op mooie prijs voor Fallout 4, Metal Gear Solid 5, Shovel Knight of de season pass van Witcher 3.
Eigenlijk heb ik altijd al wel wat ik wil, maar er zijn sommige die ik niet koop omdat ik ze te duur vind o.a. Raiden V en Southpark. Raiden V zal wel niet omdat die nog niet zo lang uit is,.....
Voor wie hem nog niet heeft, is Life is Strange een enorme aanrader! Telltale achtige game, maar imo een heel stuk beter (afgezien van het slechte syncen van de stem en de monden) @Graveheart Verder valt het echt enorm tegen. Amper DLC of een season pass in de aanbieding en interessante games zijn mager geprijst. Helaas. Gelukkig heb ik nog genoeg games liggen
Meer kwantiteit dan kwaliteitssales inderdaad. Valt me ook op dat je voor 2-3 jaar oude games nog gerust $60,- dollar betaald. Zelfs met 60% korting is het dan nog vrij duur.
Nja opzich zijn sommige deals niet heel slecht, maar dit is vrij teleurstellend t.o.v. de voorgaande sales. Daar wist ik gewoon niet wat ik moest kopen zoveel goede deals
Ik ben best wel teleurgesteld, had games tegen een scherpere prijs verwacht. Maar zoals Ypuh al aangeeft zijn er nog veel games overpriced in de store.
Zie the evil within staan, maar je kan vast de DLC niet los in de aanbieding kopen. PFffff trekzakken. Verder wel leuke deals voor mij Just cause 3 - 60% Layers of fear - 75% En misschien nog Rise of the tomb raider - 45%