1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 6

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 jan 2015.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik vind ook dat Forza meestal een prima car-selection heeft, dus een zeer gevarieerde keuze. Dat aanpssen vind ik ook wel leuk, maar dan meer qua uiterlijk (kleurtjes, wieldopjes, zijkantjes, bumpers, etc), en ik ga niet echt tunen ofzo.

    Grootste probleem voor mij (naast hun DLC-gemelk), bij Forza, vind ik gewoon dat ik de tracks vaak niet echt boeiend vind. Of we hebben ze al veels te vaak gezien, of ze zijn gewoon van zichzelf al saai.

    Die fictieve tracks vind ik vaak VEEL toffer om op te spelen, want die zijn gewoon echt gemaakt om zo mooi en leuk mogelijk te zijn, maar de developers lijken meer belang te hechten aan de echte banen zo goed mogelijk na te bouwen, en daar heb ik zelf gewoon erg weinig mee.
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou mijn bevindingen, leuke game, prima GFX, veel auto's maar echt niet mijn game. Ik ben verpest met Pcars.
    Ik vind de wagens in Forza niet echt prettig rijden. Kan er niet aan wennen. Komt natuurlijk ook door het sturen met een thumbstick.
    Op de PS4 en driveclub en pcars werkt het sturen middels de tilt motion toch een heel stuk fijner voor mij.
    Zolang ik nog geen wheel heb, houd ik het maar even bij de racegames op de PS4.
    Forza 6 gaat de verkoop in... ;) En binnenkort maar weer een wheel aanschaffen maar nu voor de PS4.. :D
     
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik ben beide, alleen als je wil racen (en als ik race, race ik serieus) dan is Forza gewoon niet geschikt. Komt op zoveel fronten tekort dan
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hoe zit het met de career van Forza? Is het een beetje leuk als SP only game?

    Ik zoek eigenlijk een racer die minder casual is dan FH2 zonder direct full-sim te gaan met Project Cars of F1.
     
  5. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja is prima te doen. Zeker als je nieuw bent voor de Forza reeks. Voldoende keuze uit tracks, auto's en sterkte van de AI.
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dan heb je met FM6 inderdaad een zeer geschikte game in handen. Heb zelf ook de SP uitgespeeld en vond hem erg goed qua variatie (raceklasse's, circuits, weersomstandigheden etc), goede graphics (vooral met regen zijn de graphics echt geweldig imo) en een prima aanbod aan auto's.
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Jeetje,.... Echt alle races gereden,.... WoW. Ik zit op 75%, maar speel voornamelijk wel multiplayer met vrienden. De showcases is standaard (moet er enkel nog 1 bij de Porsche en 1 bij NASCAR) en het gewone verhaal met dan nog een paar voorkeursraces.
     
  8. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Voor alleen de sp heb je aan forza idd wel een goeie game. Daar ben je niet zo 123 mee klaar.. Online schiet niet op.. Daar vindt je 9 van de 10 x lobby's vol met idioten die geen rem enzo hebben.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Helemaal mee eens,... zo zonde. Daarom speel ik vaak met een paar vrienden en daarbij de AI.
     
  10. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    stuur maar keer invite Dan ;) GT = HRT Wiethok NL.. K Ben alleen niet snelste in forza.. Ben ook nog maar lvl 78 ofzo haha
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Maakt niks uit toch. Het vaakst rijd ik met één vriend en die is ook niet de snelste. Toch hebben we de grootste lol, gewoon een beetje gepaste auto's kiezen en dan kan het soms nog best spannend worden. :)
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Aangezien ik F6 weer heb verkocht en een code kreeg van EA voor een free car, post ik het hier even.

    Bedankt voor het spelen van Forza Motorsport 6. Je hebt nu gratis toegang tot de nieuwe Ford GT LM. Wissel de code in op Xbox One of xbox.com/redeemcode. R9F43-X24J3-TM2VY-DTH96-7TG2Z

    Graag even doorgeven als je de code hebt gebruikt dan haal ik hem weer weg.
    Alvast bedankt.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    EA maakt Forza? :+
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol indd ik bedoel natuurlijk niet EA. Turn 10 maakt Forza. Maar ik bedoelde dat ik een code van MS kreeg. :D Hoe ik aan EA kom..... Geen idee.
     
  15. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Vind Forza 4 erg goed, maar vooral na de teleurstelling van deel 3. Deel 2 vind ik verreweg de beste, het was een grote verbetering en een zeer uitgebreid spel. Daarna is het altijd maar met kleinere stappen gegaan. Helaas had Forza 2 erg last van de online verbindingen, met Nat die op strict en open stond etc. Vreselijk, maar blijf het de beste in de serie vinden.

    Verder ben ik het wel met je punten eens, ze zijn teveel gefocust op social media, en micro transactions en DLC etc, dat was in Forza 5 helemaal dramatisch, die was daardoor bijna onspeelbaar. Ze mogen van mij weer meer focussen op de echte speler zoals ze deden in deel 2.

    In deel 2 had je eigenlijk 3 soorten gebruikers, de echte racers (En tuners), de mensen die alleen het painten gebruikten, en de auction hunters, die zoveel mogelijk winst probeerden te maken door auto's te kopen en verkopen. En uiteraard combinatie van die 3 dingen. Maar dat maakte de game ook leuk, mensen die goed waren op verschillende fronten en elkaar zo ook konden helpen.
     
  16. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Wut. Deel 4 en 3 waren praktisch dezelfde game.
    Edit: Ik formuleer het even anders, waarom vond je 4 een betere game dan 3?
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2016
  17. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Klopt, zeker na het spelen van de demo van deel 4 was ik zwaar teleurgesteld, het zou de eerste Forza zijn die ik niet meteen bij de release zou kopen. Later voor een lagere prijs toch geprobeerd. In feite dezelfde game, alleen met meer content, net iets betere graphics, fijnere wagens en circuit lijst en een beter geheel dan deel 3 vond ik. Allemaal punten waarop deel 3 tekort schoot, voor mij had deel 4 ook gewoon deel 3 moeten zijn.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Forza 3 Ultimate Edition was mijn laatste 'normale' Forza. 4 leek idd weinig nieuws te brengen, en hoewel ik de nieuwe track (in de besneeuwde bergen) ontzettend mooi vond, kwam er nooit een complete editie van uit, en inmiddels ben ik het DLC gemelk in de Forza games dusdanig zat geworden dat ik toen ook compleet afgehaakt ben.

    Forza 4 dus niet gespeeld (behalve in de winkel op demo), en geen XBO gekocht, dus deel 5 en 6 ook niet gespeeld. Soms kom ik wel in de verleiding, maar Forza is eigenlijk 1 van de zeer weinige exclusives die me aanspreekt op de Xbox (naast Ori en Sunset Overdrive), en door dat DLC-gemelk denk ik toch steeds weer; 'neuh.... toch maar niet doen'.

    Als ze morgen zouden komen met een volledige (alle content) GOTY-editie van Forza 6 zou de kans vrij groot zijn dat ik alsnog een XBO aan zou schaffen, maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.

    Blijft ook verdomd zonde dat ze die geweldige Japanse berg eruit hebben gehaald. Zou die graag terug zien, maar zou ook veel meer van dat soort 'tracks' zien, oftewel gewoon 1 groot gebied (met track-variations) in verschillende lokaties, waarbij je dus echt 15-20 minuten over 1 rit kunt doen, als je de langste variatie pakt.
     
    Head Ninja vindt dit leuk.
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hehehe



    En de normale trailer:

     
    B Tender vindt dit leuk.
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Het is natuurlijk meer voor de humor die vrachtwagen. Echter rijdt die best nig goed ook. Al een paar rondjes me lopen knallen.
    Die BMW is echt een drama ding, maar ook wel humor.

    Benieuwd of we wellicht vrachtwagens in Forza 7 krijgen. Zou het best wel leuk vinden.
     

Deel Deze Pagina