Idem. Het is jammer dat er buiten de GBA-titels geen 2D-Metroids meer zijn verschenen. Gezien de huidige interesse in Metrovania-indies zou dat niet eens een gek idee zijn.
Vanaf 29 september met: · Contra III: The Alien Wars · Donkey Kong Country™ · EarthBound™ · Final Fantasy III · F-ZERO™ · Kirby™ Super Star · Kirby’s Dream Course™ · The Legend of Zelda™: A Link to the Past™ · Mega Man® X · Secret of Mana · Star Fox™ · Star Fox™ 2 · Street Fighter® II Turbo: Hyper Fighting · Super Castlevania IV ™ · Super Ghouls ’n Ghosts® · Super Mario Kart™ · Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars™ · Super Mario World™ · Super Metroid™ · Super Punch-Out!!™ · Yoshi’s Island™
Street Fighter 2 en Donkey Kong Country, omg. These days dat ik een SNES huurde bij videotheek om weekend te gamen.
Of Amazon.de, betaal je geen verzendkosten + je kunt gebruik maken van deze €10 kortingscode https://nl.pepper.com/kortingscode/update-kortingscode-voor-eur10-korting-vanaf-eur40-amazonde-43288 Vandaag is wel de laatste dag dat de code geldig is, dus hoop dat hij vanavond nog online komt op Amazon.de.
Dayum. Dit wil ik. Zou dit net zo'n succes zijn die gelijk uitverkocht raakt en in waarde stijgt als die ander? Al zou ik er denk ik gewoon op gamen haha.
Alleen Donkey Kong Country 2 en Chrono Trigger ontbreken, m.i. Maar buiten dat mooie selectie en deze ga ik zéker kopen.
Ja, met de NES had ook niet zoveel. Leuk, maar daar was ook alles mee gezegd. Met de SNES begint het toch wel een beetje te kriebelen.
Ik heb op amazon.de een pre-order geplaatst. Maar dat is mijn backup. Ga uiteindelijk bij MM/Bol.com pre-orderen.