[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ga ik ook eens googlen naar een leuke meme, kom ik deze foto tegen. Ik wil nu een film!!!!!
    _O__O__O_

Bidle en Barbabravo vinden dit leuk.
  2. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Haha super nice, lijkt me wel een gave acteur voor die rol :)

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Netflix zou dit gewoon op moeten pakken!

Merk wel dat als je in deze game zit dat het behoorlijk verslavend is, in het begin komt er gewoon te veel op je af.. en dan raak je (tenminste ik) het overzicht kwijt en was ik er snel klaar mee.
    Maar zoals iedere game moet je hier gewoon doorheen en dan is het prima te doen.

Gisteren had ik wel weer iets vaags wederom met een paard, had een fist fight.. Maar dat paar bleef de hele tijd in de weg lopen..lol.

Bidle vindt dit leuk.
  4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Hahahaha, ben inmiddels onderweg! Even een uurtje gespeeld en zit er al weer midden in. ;)
    Bedankt voor de tip,... ook namens het thuisfront,.....:lol:

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    UPDATE 1PM BST: CD Projekt Red has, in a statement given to Eurogamer, confirmed The Witcher 3: Wild Hunt - Game of the Year Edition.

Game director Konrad Tomaszkiewicz told us: "The Witcher 3: Wild Hunt was a gigantic effort for the entire studio, and both the team and me were amazed by the good reception of Geralt's adventures. Since launch, we've released two expansions, Hearts of Stone and Blood and Wine, which added a lot of new adventures to the already potent mix.

"With all the free DLC and updates the game received so far, including significant changes to the game's interface and mechanics, many gamers have asked us if we're working on some sort of a Game of the Year Edition. I'm happy to confirm - yes, plans are in motion to release such an edition. We'll release more details, including the release date, in the future. In the meantime, I'd like to thank every fan of the game for their support - you're really amazing!"

ORIGINAL STORY 12PM BST: The German age-ratings board USK has listed an entry for The Witcher 3: Wild Hunt - Game of the Year Edition for PC, PS4 and Xbox One. Eurogamer has been told separately by a source that this game exists and will be released 26th August 2016.

The listing can be seen on the latest classifications page on the USK website and was initially spotted by Twitter user lifeflower.

Rollenspiel: what a nice word.

We're waiting to hear back from CD Projekt Red.

A Game of the Year Edition of The Witcher 3 will presumably bundle the game plus both downloadable expansions, which are currently available in an Expansion Pass that costs £20, or can be bought separately for slightly more (Hearts of Stone for £8 and Blood and Wine for £16).

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Iemand?

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Voor de expansions weet ik niet, maar voor de base game is het vooral een verhaal gerelateerde keuze. Je hebt drie mogelijkheden wat dat betreft :)

8. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Oh nice. Ik zat eraan te denken om hem bij Bol te bestellen, omdat ik de game nu toch echt wel een keer een kans wil geven en gaan spelen. Maarja dan wacht ik nu maar tot die editie er is. Wel duurder natuurlijk, maar dan heb ik wel meteen alles erbij.

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je kan ook de game+season pass halen met de sale he? Volgens mij is dat ~55 dollar nu.

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Komt nog een GOTY versie aan volgens geruchten.

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Naast de Game of the Year edition waarover hierboven gesproken wordt? Apart..

WorkingTitle vindt dit leuk.
  12. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ik wil het liefst alles fysiek hebben:+

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Enorm genoten van deze game destijds wauw!
    Helaas nooit uit gespeeld (wel ver gekomen)en ben er helemaal uit ben ik bang :mad:

Maar door al deze goeie verhalen van de DLC toch wel benieuwd naar blood and wine&Hearts of stone.

Jezus waar ga ik al die tijd vandaan halen...

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Fuck wat een spel dit. Pas 2e game waarbij ik zo intens mee leef met het verhaal (naast The Last of Us).

Net laatste missie volbracht en kwam op het volgend einde uit:

Ciri leeft en wordt Empress van het hele Rijk, Nilfgaard regeert het noorden. Beetje dubbele gevoelens bij dit einde maar ze heeft het in ieder geval overleefd! Geralt gaat door met zijn eenzame Witcher bestaan.

Beetje jammer dat als je verder gaat met het spel de wereld wel weer is zoals
    voor de laatste main missies.
    Gelukkig bijna alles in wereld al ontdekt. Nu voor een + game gaan en andere einde halen op death march voordat ik begin aan DLC. Zit sowieso pas op level 34.

Laatst bewerkt: 7 jul 2016
  15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wow, 2de game pas? Ik heb toch echt heel wat spellen gespeeld waarbij ik echt smulde van het verhaal en er helemaal in werd gezogen. Nu ook weer met Beyond 2 Souls.

16. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik zal vast minder spellen hebben gespeeld. Veel shooters e.d. ook waarbij verhaal sowieso om te huilen is, maar meeste games hebben prima verhaal that's it. Alleen bij witcher en tLoU blijft het hangen en voel ik mee met de personages.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Voor mij nog een twijfel, maar iedereen kent mijn fetish van de game die ik maar niet zal noemen. De game die erna komt is Mass Effect I, zonder twijfel, zelfs met die rete langzame liften. De aanpak van deze game is mij nog net iets te groots soms. Het pakt me nog niet helemaal, maar moet heel Skellige nog door, dus komt nog wel denk ik. :)

18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Niemand vroeg jou iets geel...

Graveheart vindt dit leuk.
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Afkappen. Voordat die over LOTR begint.

Graveheart vindt dit leuk.
  20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Blijft iets magisch ja :) Soms ook maar lastig te defineren waarom het wel of niet blijft hangen.

OT: wel een kut einde zeg :+
    Bij mij bleef Ciri ook leven (als ik het mij goed kan herrineren) maar werd echt geen empress. Wist niet eens dat zij dat kon worden :eek:

Deel Deze Pagina