[Multi] Overwatch

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 3 mrt 2016.

1. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Hoe bevalt Ranked Play Xboners?

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zou het graag uit willen testen, maar na The Banner Saga heb ik nu Heavy Rain/B2S collectie binnen en vandaag komt valkyria chronicles ook nog. Daarnaast nog een shit ton aan andere games waar ik aan moet beginnen/verder mee moet, dus dit is echt op een laag pitje komen te staan bij mij :+

edit: @BFR

Laatst bewerkt: 1 jul 2016
  3. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
  4. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Rankedplay is best cool, je merkt wel dat iedereen wat meer ervaren is en dat voert de spanning wel op.
    Zojuist met Tha real gamerr héél vuil gewonnen door met een team van 3 symetra's en torbjorn/bastions in het Anubis level overal die sentry's op te hangen en de turrets het af te laten maken. Zelfs alle Winstons vielen als bosjes... Dikke chaos, maar oh zo leuk!!!
    Game of the Year so far!!!

MightyMikeDX vindt dit leuk.
  5. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Ik heb vandaag ook voor het eerst ranked gedaan. 3 keer ging het goed, maar ik had ook 2 potjes waar ik echt een idioot stom team had. In de verdediging ineens 2 Winstons en 3 Hanzo's en in de aanval 2 Torbjorns met nog andere wat discutabele opties. Een vervolgpot ging bijna hetzelfde, waarbij op het laatst nog ineens 2 weggingen. Al met al wel toch wel een leuk opgezette modus, maar ik had dus wel ff wat iritatiepuntjes.

6. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Nog mensen die samen willen spelen?
    Dit spel is vrij frustrerend met randoms zonder mic...
    Ik speel vooral als support

Weekje ziektewet dus ben wel veel aanwezig
    Gamertag: Edjuuuuuh

7. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ga je toevoegen! Ben deze week zelf wat minder online denk ik (druk weekje) maar probeer paar keer week altijd even wat gametijd te pakken :)

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Een dezer dagen Spring ik wel weer online denk ik :) even comp uittesten

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189

Maddmonkey vindt dit leuk.
  10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Pffff waarom spelen mensen voor hun KD in deze game. De hoeveelheid mensen die zo voorzichtig aan doen, ondanks dat je spamt dat jij als mercy jouw super hebt is echt bizar. Of gaan ze vrolijk 1 voor 1 naar de objective.. Gelijk maar weer uitgezet :+

11. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Mijn 'probleem' met deze game dat het aan de ene kant heerlijk is om met anderen (bv BigSkye) te spelen maar dat ik dit het liefst even een potje of een a twee speel. Om op niveau te spelen moet je er een halve avond aan spenderen en samen gaan werken maar casual een potje er door heen rammen is eigenlijk meer mijn ding. Ik speel dit veel korter achter elkaar dan een Battlefield bijvoorbeeld. Verder maakt dat ranked gebeuren het wel een stuk spannender. Ik merk dat ik onbewust meer voor de winst ga maar dat irritaties over kansloze teamgenoten ook veel erger worden. Ieder voordeel heb z'n nadeel.

12. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik speel wel eens met een groep engelsen en dan zijn we met z'n zessen, dan is het spel echt leuk. Met randoms zijn er momenten dat het ook leuk is, alleen net zo vaak, misschien zelfs vaker, frustratie. Matchmaking is gewoon niet goed en het is ontzettend vervelend als je voordat de ronde begint al weet dat je die gaat verliezen. De lvl's/ranks geven geen fysiek voordeel, maar het betekent wel meer ervaring en imo is het een teken dat de MM niet werkt als ik in een ronde zit waarbij ik met (destijds) level 32/33 ruim de hoogste in lvl ben en de groep tegenstanders alleen maar lvl 65+ zijn.
    En dan zijn er nog andere b.s. dingen zoals Roadhog's haak die door muren gaat, ranked die mij een loss geeft omdat er drie van de tegenstanders droppen en vervolgens de rest van dat team ook, ranked die een volledige groep solo's tegenover een party van 6 matched, etc.
    Als Blizzard van Overwatch echt zo graag een esports wil maken dan moeten ze echt aan de bak om een groot aantal issues te verhelpen.

Overigens speel ik op psn, id; P_OtH

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Blizzard is druk bezig met competitive :)

Daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Laatst bewerkt: 7 jul 2016
  14. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    5 potjes ranked gedaan. Eerste keer prima team, zo goed als gewonnen; connection error.
    2e potje best ok team, ook gewonnen.
    3 potjes daarna, echt volkomen belachelijke teams.
    Voor dat het potje al half begonnen was, ging er al 1 weg. Iedereen holde maar zijn eigen kant op, 3dubbele characters waar ze vervolgens ook nog geen kut mee konden.
    Niet goed voor m'n hart dit.:+

15. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Het is niet alleen het competitive gedeelte maar het spel in zijn algemeen, hitboxes, hitboxes als hanzo, hanzo's super met Wolfskin en nog veel meer wat aangepakt moet worden. Ik ben eigenlijk zelfs van mening dat ze op alle platformen eerst naar dat soort issues hadden moeten kijken voordat ze uberhaupt met compatitive kwamen.
    Het is/kan een heel leuk spel zijn, maar er zitten ook heel veel frustrerende elementen/problemen in.
    Maar goed, we zien wel, als de problemen die er nu zijn te lang blijven dan gaan mensen naar het volgende spel kijken. Ik zie in mijn friendslist al een flinke drop met mensen die het nog spelen.

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je speelt op ps4 toch? Vind het voor consoles echt niet raar dat er zulke grote hitboxes zijn. De tickrate is wat vervelend, maar verder vond ik de game echt zeer sterk al bij release.

Ik zit wat dat betreft ook in hetzelfde bootje als @Defanatic als in dat ik soms even een paar potjes wil spelen en that's it :) Denk dat het zo ook het langst leuk blijft

Korkss vindt dit leuk.
  17. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Volledig mee eens.
    Ook ik speel dit niet fulltime, vind dit ook niet de game om er de hele dag voor uit te trekken. Zoals ik het nu speel en de content die gaat komen. Is dit zeker een blijvertje voor mij . Vind de game ook al gewoon goed, wou dat meer devs hun games zo op de markt zetten bij release :thumbs:

18. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Eigenlijk is er geen reden dat de hitboxes zo groot zijn, ook niet op een console. Nu zijn ze zo groot dat je door een hanzo nog geheadshot kan worden terwijl je achter een muur staat.
    imo is het gewoon onzin dat het richten maar makkelijker/geholpen moet worden voor de consoles. Het hoeft niet allemaal maar casual en automatisch te gaan. Dit geld niet alleen voor overwatch overigens. Normale hitbox, ook voor de consoles, level playing field, echt richten/goed spelen wordt beloond.

Ik wil niet zeggen dat het een slechte game is, zeker niet. Maar voor een MP only spel, die esports/competative ambieert zitter er toch wel een paar hele rare issues sinds de beta en nog steeds in.

19. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  20. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Damnn daniel

Mensen die hier op de PS4 spelen? Ben lvl 51 en kan elke rol op me nemen

Servantes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina