Heeft iemand enig idee hoe het zit als je de DLC op de X360 hebt gekocht en het op de Xbox One wilt spelen? Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk
Heb de game aangeschaft en dacht even online te spelen. Werkt voor geen meter. Je kan geen mensen inviten en laadtijd was bijna 5 minuten. En als je quick match zoekt gebeurt en niks en moet je de game opnieuw opstarten want hij blijft hangen. Blij dat het slechts 7 euro kost want niks werkt en alles loopt vast.
Toen de game net uit was was de MP nog wel leuk (niet geweldig, maar OK), beetje co-op missions doen, maar na zoveel jaar moet je daar niet meer zoveel van verwachten denk ik...
Het lukt mij niet deze game te kopen via xbox.com. Er staat: helaas je aankoop kan niet worden voltooid o.i.d. Hebben meer mensen hier last van of doe ik iets verkeerd?
Ik probeer het spel ook te kopen en zie alleen een pagina voor mij met: DIT HAD NIET MOETEN GEBEUREN.... Wellicht server overload?
Leuk om deze geniale game weer eens te doen. Ben voor de grap eens helemaal los gegaan op de plaatselijke bevolking en alles geslacht dat ik tegenkwam Mijn honor is nu zo laag dat ik een speciaal paard heb gekregen
Nice. Ik moet nog zin maken, want ik had blijkbaar bij mijn xbox360 niet gekozen om de savegame in de klote wolk te plaatsen... ;-)
Nou even gezocht en toch nog gevonden. Ook maar eens installen. Ik dacht dat deze nog bij mijn hEX lag maar gelukkig gewoon meegenomen. Toch maar even proberen ondanks dat ik eigenlijk nooit oude games opnieuw speel. RDR is natuurlijk gewoon een vette game. Dus wie weet toch nog lol er mee.