Laatste afleveringen vind ik zeer sterk. Het toernooi is al goed afgesloten, maar de huidige arc is als een soort Hollywood film begonnen vind ik. 20 min per week is veel te kort imo...
Dat is niet daadwerkelijk tijdreizen, ik denk dat hij alle tijdlijnen gelijkwaardig daarmee terug zet, ook komen ze niet zichzelf weer tegen, dus ja. Tijd manipulatie. Daarbij zijn zij natuurlijk goden... Ach, die moeten er ook zijn voor het verhaal. Dragonballz was al helemaal uit in de tijd dat wij het keken, of in elk geval een groot deel. Dus we konden meerdere afleveringen zien, nu het maar 1 keer per week komt is een filler wat vervelender, maar het blijft wel nodig voor het verhaal. Vond het best leuk.
De kwaliteit in Super is soms niet al te best idd. Echter valt het nu op omdat alles rete scherp "getekend" is. Dragonball Z had overigens ook echt waardeloze art soms; Spoiler Google maar eens op DBZ bad episode art. Weet nog dat je bepaalde episodes had die er met kop en schouders bovenuit staken kwa art ... en dan een episode was (bijvoorbeeld) Vegeta 30 kilo afgevallen en had hij flaporen ... Of had Goku ineens een specht neus ...
Next week geen episode btw! En voor them spoilers Spoiler Black gaat Super Saiyan Rose. Gelekte info en titel van upcoming episodes zijn bekendgemaakt. Dus dit was inderdaad true. CowgSJTUIAAbdso.jpg