ik heb ook wel zin.. Is al weer Te Lang geleden .. Heb de game zelf al weken niet meer aangeraakt omdat er toch niemand de game aan het spelen was.
Ik kan zaterdag zelf niet en in de middag is Silverstone GP dus dat wordt hem ook niet, weekje later? En finales zijn meestal toch saaie wedstrijden
Was leuk om weer even te racen. Behalve toen ik in de laatste ronde in leidende positie crashte. Dat was niet leuk.
Ik vond het ook heel leuk gisteren, met z'n viertjes! Eerst met de moderne DTM-Mercedes op Silverstone en Monza, en daarna nog met de BMW M1 Procar op Nurburgring Sprint (die sessie werd veel gebotst helaas). De DTM-Mercedes lijkt me een leuke cup-auto! Ik wil samen met iemand wel kijken of er wellicht een kleinere zomercup georganiseerd kan worden.
Vanavond is geen voetballen geloof ik, misschien helpt dat! 20.00u ben ik denk ik wel online, misschien ook al wat eerder.
Alles is gelukkig weer 150% O.K. thuis. Ik kan en wil denk ik weer over een paar weekjes (na vakantie periode) weer het gamen/racen oppakken. Moet alleen nog ff echt zin krijgen in racen. Bij Assetto Corsa ben ik er zeker weer bij. Daarvoor mogelijk/misschien dat ik toch nog de Summer Show Down LMP2 organiseer. Groeten en tot gauw.
Goed om te horen! Race tussendoor zou leuk zijn maar denk dat we met AC weer heerlijk los kunnen gaan. Hebben jullie de nieuwe NSX GT3 gezien? Ziet er toch wel erg dik uit!
Hmmmm.als ik tussen het Pokémon Go-en nog tijd heb, doe ik mee. Ook een potje rocketleague sla ik niet at vnf
ik vind zijn handrem setup veel interessanter.. moet ik ook maar eens een keer maken! ik ben al verliefd op mijn T8-shifter die ik dit weekend heb gekocht.. nu nog een handrem en ik ben echt de durifto-koning in FM6
? EDIT: Zo'n spotter? Nope! Kwestie van goed (vooruit) proberen te kijken én luisteren op scherm en spiegel EDIT2: Hahaha of bedoel je dat ik als ware het een rallywagen (heel even) over het onverharde gras rijdt ipv het asfalt
Aah dat is hem natuurlijk. Tjah, die racelijn is nog niet genoeg voor mij om te weten welke kant ik op moet rijden